czwartek, 6 czerwca 2013

#219 Krótkie imaginy

PRZEPRASZAM WAS ALE 3 DNI BYŁAM W SZPITALU I NIE MIAŁAM JAK PISAĆ IMAGINÓW, ALE JUŻ JESTEM OD DZISIAJ W DOMU I POSTARAM SIĘ TO WSZYSTKO NADROBIĆ. DUŻO OSÓB MÓWI, ŻE LEPSZE BYŁY IMAGINY Z GIFAMI, WIĘC.. ZACZYNAM ZNOWU JE PISAĆ YAAAY! :) MAM NADZIEJĘ, ŻE BĘDZIECIE SZCZĘŚLIWI :)




1) Fotograf: Zayn skup się na sesji zdjęciowej, a nie uwodzisz swoją dziewczynę [T.I].
   


2) Niall: [T.I] kochanie, zostawiłem w domu telefon. Co mam zrobić, tylko siedzieć i czekać? Nie sądzę, że tak. Kocham cię i proszę przynieś mi jakieś jedzenia jak wrócisz z pracy.
   


3) Harry: [T.I] dzisiaj wygląda pięknie...
Louis: Shhh Harry, ona jest moja.



4) *To twój pierwszy raz, kiedy widzisz swojego chłopaka, Harry'ego, na koncercie, śpiewającego, więc Liam chce coś specjalnego zrobić na tą okazję.*



5) *Jesteś na koncercie Nialla. Kiedy patrzy na Ciebie podczas swojej solówki, zaczynasz śpiewać razem z nim z szerokim uśmiechem na twarzy. Kiedy to widzi, to zaczyna się śmiać.*



6) *Twarz Zayna, gdy bawisz się jego włosami.*



7) Twój tweet: Był nieco głodny, więc zrobiłam mu kanapkę.
Tweet Liama: Jesteś po porostu wspaniałą dziewczyną. Kocham cię.



8) *Poszłaś na basen z Harrym i waszą córką.*



9) Redaktor: Co możesz powiedzieć o [T.I]?
Louis: Ona jest super, ona ma to coś.



10) *Harry zawsze pyta się Ciebie czy może się zatrzymać przy barze, żeby kupić kawę. W końcu pewnego dnia zgodziłaś się.*


5 komentarzy:

  1. ale tamte imaginy też były fajnie :/ a możesz robić 5 takich i 5 takich?fajnie by było :) a co do tego szpitala to chyba się nie zagłodziłaś z tego całego odchudzania? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. nareszcie <3 już nie mogłam się doczekać ! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Te imaginy są świetne choć bardziej mi się podobały poprzednie i byłabym ci wdzięczna gdybyś także je dodawała a co do szpitala to mam nadzieję że to nie było coś poważnego i cieszę się że wróciłaś ;) - światak :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne! <3 Poprzednie też były dobre jednak gify z chłopakami lepsze ^^

    OdpowiedzUsuń