sobota, 8 czerwca 2013

#221 Krótkie imaginy


POSTARAM SIĘ PISAĆ IMAGINY Z TWEETAMI, MOŻE TAK 5 IMAGINÓW Z GIFAMI I 5 TWEETÓW.. OGÓLNIE ZOBACZĘ CZY MI SIĘ UDA XD




1) Zayn: Chciałbym pogratulować parze młodej w pokoju. Gratulujemy uroczej [T.I] i mojemu mężczyźnie Niallowi. Proszę dbajcie o siebie.



2) *Bawisz się z Harrym w jego garderobie przed koncertem.*
   


3) *Idziesz do klubu z Zaynem i tańczycie jak dziwacy przez całą noc.*



4) Fan: Ty i [T.I] jesteście idealni! Powinieneś się z nią ożenić! Ożenisz się z [T.I]?
Niall: Dzięki, wiem, na pewno.
   


5) Redaktor: Kto jest dobry w relacjach?
Louis: Zdecydowanie Harry.
Harry: Ja nie jestem dobry w relacjach..Jestem?
Louis: A relacje między Tobą, a Twoją dziewczyna [T.I]?
Harry: Okay jestem dobry..



6) *Jesteś na Skype z Niallem i pokazuję Ci swój pokój i kiedy pokazuję Ci za oknem widok, jest tam ogromny tłum fanów krzyczących jego imię i mówi..*
Niall: Dobrze kochanie, następnym razem my się zobaczymy, będziesz krzyczeć moje imię jeszcze głośniej niż oni.



7) *Oglądasz swojego chłopaka na sesji zdjęciowej. Znajdujesz miejsce gdzieś na górze i on cały czas na Ciebie patrzy, aż w końcu spotykacie się razem oczami.*



8) *Jesteś na skype bieżąco co drugą noc z Niallem, podczas gdy on jest w trasie i za każdym razem świetnie się bawi, rozmawiacie o różnych sprawach, śmiejecie się i, to naprawdę pomaga mu czuć się tak, jakby był przy Tobie w domu.*



9) *Przyszłaś do domu po imprezie z przyjaciółmi i widzisz pod drzwiami siedzącego Louisa na podłodze. Biegniesz do niego, przytulasz go i całujesz go.*
Ty: Kochanie, co ty tu robisz, przecież miałeś być w trasie.
Louis: Mamy dwa dni wolnego i chciałem cię zaskoczyć, ale zgubiłem klucze, które mi dałaś.



10) *Jesteś na koncercie Harry'ego w koszulce z napisem "Kocham kręcone włosy" z wydrukowanym Harrym i gdy to zobaczył przez to zmienił swoje słowa w Loved You First.*

9 komentarzy:

  1. fajne ^^- świstak:)

    OdpowiedzUsuń
  2. w 7 imaginie o kogo chodzi Niall'a czy Harry'ego ?

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne, daj tego więcej :P

    http://everybodyhaveadream1.blogspot.com/ zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  4. Znalazłam tego bloga dopiero dzisiaj i miałam tylko zerknąć ale jak zobaczyłam ogromną liczbę krótkim imaginów (moje ulubione) to powiedziałam sobie : Zostaje. :D
    Dziękuje

    OdpowiedzUsuń
  5. Wole żebyś pisała imaginy z tweetami, ale te też sa spoko. Tamte poprostu bradziej mi sie podobały. Klaudia XxX

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdyby mi Niall tak powiedział to zgon (6) *.*

    OdpowiedzUsuń