wtorek, 31 grudnia 2013

#332 Krótkie imaginy

1) IMAGIN DLA ALEXANDRA VICTORIA. MAM NADZIEJĘ, ŻE IMAGIN CI SIĘ SPODOBA I LIAM POPRAWI CI HUMOR NA NOWY ROK :)
UŚMIECHNIJ SIĘ! :)

*Liam jest z chłopakami w trasie. Po skończonym koncercie, chłopaki wracają do hotelu. Nagle do pokoju Liama, wchodzi Niall.*
Niall: *siada na jego łóżku.* Co robisz, bracie?
Liam: Próbuję uwierzyć..
Niall: W co? *patrzy na niego.*
Liam: We wszystko co się zdarzyło w moim życiu, ale najbardziej próbuję uwierzyć w to, że jestem z [T.I]. Od samego początku, kiedy ją poznałem, nie mogłem się jej oprzeć. To najpiękniejsza dziewczyna na ziemi. Od naszego poznania, bałem się.. *wzdycha.*
Niall: Czego się bałeś? *pyta zaciekawiony.*
Liam: Bałem się tego, że nie będę miał u niej szans, a jednak się myliłem. Kochałem ją i kocham ją jak szalony. Mam nadzieję, że nigdy jej nie stracę i, że kiedyś założymy wspaniałą rodzinę.
Liam | via Tumblr


2) *Jesteś na ostatnim koncercie chłopców, który kończy ich trasę Take Me Home. Chłopcy, jak zawsze, zaczynają wariować na scenie. Nagle Liam zbiega z rampy, wywala się i wpada na Louisa, który też upada. Ty tylko stoisz za kulisami i próbujesz opanować śmiech.*
One Direction


3) IMAGIN DLA ANONIMKÓW, KTÓRZY PODPISUJĄ SIĘ MARTYNKA I G199 ORAZ DLA JULI SKÓRZEWSKIEJ. MAM NADZIEJĘ, ŻE IMAGIN WAM SIĘ SPODOBA I LOUIS POPRAWI HUMOR NA NOWY ROK :)
UŚMIECHNIJCIE SIĘ! :)
PS
JULIO, WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO Z OKAZJI URODZIN! DUŻO ZDROWIA, SZCZĘŚCIA, MIŁOŚCI I SPEŁNIENIA WSZYSTKICH SWOICH MARZEŃ ORAZ SPOTKANIA IDOLI! :)
Ty: Jeśli zrobisz [Ilość] pompek, pozwolę ci zrobić ze mną przez cały dzień wszystko, co będziesz chciał, Louis. *mówisz i Louis szybko zaczyna robić pompki.*
Zayn: *śmieje się.* On od razu zabrał się do robienia pompek.
  


4) IMAGIN DLA PATUU HORAN. MAM NADZIEJĘ, ŻE IMAGIN CI SIĘ SPODOBA I LOUIS POPRAWI CI HUMOREK NA NOWY ROK :)
UŚMIECHNIJ SIĘ! :)

*Zaprosiłaś chłopców do swojego domu. Chłopcy jak zwykle, zaczynają żartować i się świetnie bawić. Siedzisz na kanapie, gdy nagle Louis wchodzi do salonu bez koszulki.*
Ty: Louis! Dlaczego jesteś bez koszulki?! *patrzysz na niego.*
Louis: *uśmiecha się do Ciebie.* [T.I], ja wiem, że to ci się podoba.
Ty: *śmiejesz się.* O mój Boże.
  


5) IMAGIN DLA G199. MAM NADZIEJĘ, ŻE CI SIĘ SPODOBA I HARRY POPRAWI CI HUMOREK NA NOWY ROK :)

*Wczesny ranek, a ty wchodzisz po kuchni w jednej z koszulek Harry'ego, która doskonale przylega do Ciebie, ale jest dość duża na Ciebie. Zauważasz go, jak je kanapkę i patrzy przed siebie.*
Ty: Dobry. *uśmiechasz się. Jego głowa obraca się w kierunku Twojego głosu. Chłopak żuję kanapkę, gdy jego oczy mierzą cię od stóp do głowy.*
Harry: Hmm? *reaguje po chwili.*
Ty: Dzień dobry, głupolu. *chichoczesz.*
Harry: Dobry. *uśmiecha się.* Wiesz... Lubię tą koszulkę bardziej na Tobie, a zwłaszcza rankiem.
  


6) IMAGIN DLA ANONIMKA, KTÓRY PODPISUJĘ SIĘ WERONIKA. MAM NADZIEJĘ, ŻE CI SIĘ SPODOBA I HARRY POPRAWI CI HUMOR NA NOWY ROK :)
UŚMIECHNIJ SIĘ! :)

*Oglądasz Harry'ego, który spokojnie leży pod słońcem. Silne promienie słoneczne, uderzają o jego twarz, a fale oceanu, uderzając się o siebie, tworzą rajską melodie. Po kilku minutach delikatnie wspinasz się na niego.*
Harry: Witaj. *uśmiechasz się i jego zielone oczy spotykają Twoje. Chłopak uśmiecha się do Ciebie, a następnie powoli zamyka swoje oczy, gdy czuje Twoje usta na swoim czole, później tuż pod oczami, na nosie i na obu policzkach, aż do jego ulubionej części, czyli na górnej wardze i na dolnej wardze. Gdy całujesz jego każdy centymetr twarzy, Harry nie może powstrzymać się od uśmiechu.*



7) Redaktor: Zayn, wiemy, że jesteś już z [T.I] od dłuższego czasu. Czy jest coś takiego co oboje lubicie?
Zayn: *uśmiecha się.* Lubimy długo spać. Lubimy łóżko i nie lubimy z niego wychodzić. Możemy spać godzinami lub po prostu w nim leżeć i się przytulać.
zayn


8) *Jesteś z Zaynem na Skype.*
Ty: Zaśpiewaj dla mnie piosenkę. *uśmiechasz się.*
Zayn: Ok, zaśpiewam dla Ciebie piosenkę.. jaką?
Ty: Obojętnie, Twój głos przy każdej piosence, brzmi świetnie Zayn.
Zayn: *szuka jakiejś piosenki na tablecie.* Dobrze, jakąś znajdę.
  


9) Redaktor: [T.I], co Niall dał ci na święta? *patrzy na Ciebie.*
Ty: Oh wiele rzeczy, dał mi nowe ubrania, nowe buty i dał mi naszyjnik, który muszę przyznać, że jest przepiękny. Niall ma gust. *uśmiechasz się do niego.*
Redaktor: Aw to prawda Niall?
Niall: *uśmiecha się.* Tak..
Ty: On jest nieśmiały. *patrzysz na niego z uśmiechem na twarzy.*
Redaktor: Widzę to! *śmieje się.*



10) *Twój były prosi cię, żebyś do niego wróciła, ale on nie wie, że aktualnie jesteś z Niallem.*
Twój były: [T.I] proszę..
Ty: Przepraszam, ale... skończyliśmy z tym. Mam teraz kogoś lepszego od Ciebie, więc nie, dziękuję.
Niall: Mhm. *patrzy na niego zniesmaczoną miną.*





_________________________________________________________________________________

tak na szybko napisałam imaginy, jeszcze przed sylwestrem.. ugh, aż mnie ręce bolą haha :)

oh love | via Tumblr

i jak tam przygotowani na sylwestra?

mój tata kupił tyle petard, że starczy na następnego sylwka haha 

*Firework*

Wow | via Tumblr

cute | Tumblr

Broz Before Hoes | via Tumblr

od razu wam życzę pijanego sylwestra, szczęśliwego nowego roku i żeby rok 2014 był dla was o wiele, wiele lepszy niż rok 2013 :)

"NOWY ROK, NOWE ŻYCIE" - i obyście też tak mieli :)

Happy new year❄️🎊 | via Tumblr

(oczywiście zamawiajcie imaginy, żeby początek nowego roku był dla was szczęśliwy! :) )

mam nadzieję, że imaginy wam się podobały! :)

pozdrawiam was cieplutko, miłej rodzinnej atmosfery na sylwestrze i bawcie się dobrze! :)

To Live Shall Be An Awfully Big Adventure

14 komentarzy:

  1. Jeju, dziękuję *_* To chyba najlepszy prezent jaki mogłam dostać na rozpoczęcie 2014 ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo, ale to bardzo ci dziękuję za życzenia. A tobie życzę szalonego sylwestra i spełnienia marzeń w 2014 roku.
    Pozdrawiam
    Jula;)
    P.S:Imaginy jak zawsze super.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że wkładasz w to tyle pracy i swojego wolnego czasu. Wiele osób to docenia, ale jeżeli już zamierzasz umieszczać przetłumaczone imaginy z obcej strony to może napisz o tym (choćby na dole małym druczkiem:), ponieważ to łamanie praw autorskich.
    Nie chcę Cię straszyć, ponieważ bardzo lubie Twojego bloga, więc rób to jak należy
    wiem to, bo ten tumblr (http://imagines-hstyles.tumblr.com/tagged/harry-styles-imagines) to jeden z nielicznych, który bardzo często odwiedzam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga Mrs. M. Malik

      Tak biorę z tej strony imaginy, ale może pomyślałaś, że to moja koleżanka? Fakt, może to nie polka, ale się przyjaźnimy. Czasami ja pomagam jej pisać imaginy, a ona mi :))) Prowadzi tego tumblra z koleżanką i czasami ja im pomagam z imaginami :) Tak to może dziwne, jedna osoba już pisała, że niby "kradnę", ale napisałam jej to co pisze tutaj Tobie. Fakt nikt o tym nie wiedział, teraz wiece. A TAK TO PISZĘ IMAGINY SAMA NA KARTCE. Pokazałabym wam zdjęcia kartek, ale dawno są już podarte i w koszu...

      Usuń
    2. Nie napisałam, że je kradniesz i naprawdę nie chciałam Cię urazić, po prostu skojarzyłam fakty. Pomyliła się - przyznaję. Jeżeli czujesz się obrażona to przepraszam.

      Usuń
    3. Nic się nie stało, po prostu nie wiedziałas. Ona pomaga mi tylko wtedy z imaginami, gdy się nie wyrabiam lub nie mam pomysłów, a tak to sama pisze na kartce, a potem dobieram imaginy. Tylko tyle. Wszystko sama wymyślam i od nikogo nie kradnę czy zgapiam.. wszystko wymyślam sama.
      Mam nadzieję, że wszyscy zrozumieli i przepraszam, że tak na Ciebie naskoczylam.

      Pozdrawiam ciepło i szczęśliwego nowego roku! xx

      Usuń
  4. Fajnie rozpoczela 2014 r bardzo ci dziekuje za to i twoje imaginy sa nieziemskie a 1 jest super życzę Ci Szczęśliwego Nowego Roku

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć. Imainki jak zawsze zajefajne! Ja chciałabym cię bardzo prosić o imagina z Niallem ,tak na dobre rozpoczęcie nowego roku. Jeśli oczywiście to możliwe. A i życzę ci Szczęśliwego Nowego Roku! crazy Mofos:)

    OdpowiedzUsuń
  6. szczęśliwego nowego roku
    dzięki za imaginy
    pozdrawiam
    G199

    OdpowiedzUsuń
  7. Haha...Ale się uśmiałam z mojego.Lool. Gorąco ci dziękuję za niego :)
    Ukłony do samej ziemi , imaginy po prostu genialne ! O Boziu, jakie cudowne! Nie mogę przestać ich czytać.Wszystkie są extra. Liam na 2 haha <3
    Po zobaczeniu tych imaginów szczena mi opadła. Stałaś się moją ulubioną pisarką imaginów (nie wiem jak to nazwać ?). Ja... nie wiem co napisać. Imaginy, które piszesz są po prostu wspaniałe! Przez chwilę po prostu patrzyłam się w ekran komputera i wielkim uśmiechem na twarzy, nie mogąc uwierzyć, że jest ktoś kto tak dobrze potrafi pisać ! Jestem pod wrażeniem twojego talentu związanego z pisaniem...
    Przepraszam za taki krótki (jak na moje komentarze :>) komentarz,ale brat mnie pośpiesza ;c.Nadrobię to w następnym poście.
    Weny ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. dzięki bardzo... :) Znowu wspaniałe imaginy...po prostu nie wiem co mam napisać. Ogromnie mi się podobają, jesteś genialna ;)
    ~Martynka ^_^

    OdpowiedzUsuń
  9. Boze jestes swietnaaaa !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń