niedziela, 11 listopada 2012

#1 Krótkie imaginy

1) Ty: Zayn idziemy na zakupy !
Zayn:

Ty: muszę iść kupić strój kąpielowy i bieliznę. Myślałam że mi pomożesz wybrać.
Zayn:



2) Paul: Niall ! Nigdzie nie jedziesz !
Niall: czemu nie mogę jechać do [T.I] ?!
Paul: bo nie masz się z nią spotykać !
Niall: czemu ?!
Paul: bo macie teraz nagrywać teledysk do piosenki a nie spotykać się z kimś !
Niall: *wkurzony* I TAK POJADĘ !
Paul: Niall ! cholera WRACAJ !
Niall:



3) * Niedługo masz urodziny i chłopcy chcą dla ciebie na imprezie zatańczyć i dla ciebie poszli na lekcje tańca*
Chłopcy:

Instruktorka: jeszcze dużo nauki przed Wami.


4) * Idziesz z Niallem do restauracji na randkę.*
Niall: Zayn !
Zayn: co ?
Niall: chodź do mnie na chwile
*Zayn wchodzi do pokoju Niall'a*
Zayn: co chciałeś ?
Niall: jak wyglądam ?
Zayn: super
Niall: spodobam się [T.I] ?
Zayn: na pewno czekaj...
Niall: co coś nie tak ?!
Zayn:

Zayn: teraz możesz iść


5) Paul: *podczas koncertu* Lou ! [T.I] dzwoni i pyta się kiedy wrócisz !
Lou: powiedz że za godzinę lub dwie

Paul: [T.I] mówi że ma dla ciebie jakąś niespodziankę
Lou: jaką ?
Paul: podobno to tajemnica
Lou: powiedz że już jadę !



6) * Lou na wywiadzie nie może się skupić bo co chwile myśli o waszej wczorajszej nocy*




7)  * Harry dla ciebie śpiewa, a Zayn z tyłu...*

Harry: Zayn ! cholera przestań !
Zayn: grozisz mi ?!

Harry: nie obiecuje ...



8) Ty: ten który szybciej przybiegnie dostanie ode mnie buziaka !
1D:



9) Fanka: Niall daj to zdjęcie Harry'emu
Niall: Aww Harry ale był słodki



10) *dzisiaj jest twój ślub z Hazzą*
Harry: dzisiaj jest mój dzień.

6 komentarzy: