poniedziałek, 26 listopada 2012

#15 Krótkie imaginy

1) *Harry ostatnio cie nagrał jak śpiewałaś. Dzisiaj otworzył sobie to nagranie. Jego reakcja...*



2) Ty: Niall
Niall: tak ?
Ty: masz na coś dzisiaj ochotę ?
Niall:



3) Niall: ani waż mi się to robić
Zayn: a czemu nie ?
Niall: bo [T.I] nas ogląda !
Zayn: to nawet dobrze

Niall: zabije


4) *Zayn występuje w telewizji i wie że go oglądasz...*
Zayn: cześć kochanie !



5) Louis: leci samolot

Zayn: a w jego strone meteoryt
Niall: meteoryt ? hahahha
Zayn: a co a nie ?
*Zayn i Niall się kłócą a Louis do Lux*
Louis: już wiem jak będę sie opiekować moim dzieckiem i [T.I] na pewno bedzię tak słodka jak ty Lux
*Lux wskazuje na ciebie *
Louis: no to twoja ciocia. Szkoda że nie jest twoja mamą
Ty: Aww Lou *całujesz go*

6) *wchodzisz do domu i widzisz...*
Liam: ratunku dwie dziewczyny mnie atakują !

Ty: no wiesz co mnie nie ma 5 minut a ty se dwie inne laski znalazłeś ?!
Liam:  przecież to psy
Ty: no co ty nie powiesz geniuszu ? *całujesz go a ciebie atakuje Daisy i Lola*
Ty: teraz na mnie ?
Liam: a mnie opuściły
Ty: mnie bardziej lubią
Liam: osz ty *zaczyna cię łaskotać*


7) *wchodzisz do salonu.Kiedy Zayn i Harry cię zobaczyli...*



8) Harry: to się nazywa bóg jedynej kobiety

Fanka: niby jakiej ?
Harry: tej jedynej mojej [T.I]


9) Louis: [T.I] idzie !

Paul: co wy do cholery robicie ?!
Louis: padamy do jej stóp


10) Harry: cześć [T.I] !
Niall: ślicznie dzisiaj wyglądasz

2 komentarze:

  1. na 9 popłakałam się ze smiechu :D oby tak dlaje a teraz sorki bo sobie łokieć obtarłam jak spadałam z krzesła ;)

    OdpowiedzUsuń