poniedziałek, 12 listopada 2012

#3 Krótkie imaginy

1) *wchodzisz do salonu i widzisz...*
Niall:

Ty: Niall co to ma znaczyć ?!
Niall: kupiłem nam psa
Ty: ale... ale...
*patrzysz na pieska*
Ty: jaki słodki !
Niall: tak jak ty
Ty: aww. Jak go nazwiemy ?
Niall: możesz wybrać mu imię
Ty: ale ty też musisz bo może ci się nie spodobać
Niall: to co wybierzesz i tak będzie pasować
Ty: Ok, ale to chłopiec czy dziewczynka ?
Niall: dziewczynka
Ty: to będzie się nazywać Asta
Niall: Asta ?
Ty: tak a co nieładne ?
Niall: mnie się podoba
*nagle słyszysz jak ktoś wchodzi do domu. Obracasz się i widzisz...*
Louis:

Liam:

Zayn:

Ty: a co to ma znaczyć ?!
Chłopcy: ...
Ty: ktoś mi to wyjaśni ?!
Niall: chciałem zrobić ci niespodziankę ale widać się nie podoba
Ty: czyś ty zgłupiał ?!
Niall: co ?
Ty: bardzo mi się ta niespodzianka podoba
Niall: naprawdę ?
Ty: tak *całujesz go*
Niall: Oh dziękuje już się bałem że się nie spodoba
Ty: nie było czymś się bać tylko jedno pytanie
Niall: no ?
Ty: gdzie one będą spać ?
Zayn: koszyki są w aucie zaraz wniesiemy
Ty: spoko ale w jakim pokoju będą spać ?
Liam: w salonie
Ty: a jak będą piszczeć wieczorem ?
Niall: to każdy weźmie jednego do siebie
Ty: Ok. I jeszcze raz dziękuję kochanie. Kocham cię
Niall: ja ciebie też
*całujecie się*


2)
*wchodzisz do pokoju i widzisz...*
Niall:
Tumblr_m6yj97xhlx1r8kp5no1_500_large
Ty: co ty odwalasz ?
Niall: nagrywam cię bo chcę pokazać mojej mamie moją dziewczynę a przyszłą żonę
Ty: hahah Niall głupolku... zaraz... ŻONĘ ?!
Niall: cholera
Ty: Niall czy ja o czymś nie wiem ?
Niall: kurde wygadałem się
Ty: no więc ?
*Niall klęka przed Tobą i wyciąga małe czerwone pudełeczko*
Niall: [T.I] jesteś moim całym życiem, kocham cię nad życie, chce mieć z tobą dzieci, chce również żebyś była przy mnie do końca życia. [T.I] wyjdziesz za mnie ?
Ty: *napływają ci łzy* Tak Tak TAK !!!!
*rzucasz się na Niall'a i lądujecie na dywanie*
Niall: nawet nie wiesz jak się ciesze * zakłada cie pierścionek*
Ty: ja też się cieszę
Niall: *wstaje i zaczyna latać po domu* ONA JEST MOJA ! ONA JEST MOJA !
Tumblr_m7cw4dxvgh1rt1dsio1_500_large
Ty: Niall ty głupolku *zatrzymujesz go i zaczynacie się całować*



3)
Paul: LIAM !!!
Liam: co ?
Paul: [T.I] powiedziała, że jak ją znajdziesz to dostaniesz niespodziankę
Liam: jaką ?!
Paul: powie ci jak ją znajdziesz
Liam: misja zaakceptowana
Tumblr_m7gx74ijlf1ra7n5vo1_500_large



4) Zayn: Louis
Louis: co ?
Zayn: Harry powiedział że jesteś prawiczkiem
Louis: informacja z przed 2 dni
Tumblr_m667uptke21rxxt9uo9_500_large
Zayn: gratuluje
Louis: dzięki warto było a teraz gadaj gdzie Harry ?!



5) *wchodzisz do salonu i słyszysz...*
Zayn: no, no, no, no, no, no, no, no, derznał limit No !
Tumblr_lz76lwynny1r2ms54o1_250_large
Ty: Zayn co ty wyprawiasz ?
Zayn: wkręciłem się w reklamę Plusa
Ty: hahahaha to może zamiast ich powinni wstawić ciebie i chłopaków ?
Zayn: no pewnie o wiele lepsza była by reklama
Ty: to bym nie odchodziła od telewizora
Zayn: mam nadzieje *całuje cię*


6) * idziesz w stroju kąpielowym na basen na ogrodzie i nagle słyszysz...*
Zayn: Hey, I just met you, and this is crazy,
But here's my number, so wskakuje baby
Tumblr_mantx2ofds1qgu4o5o2_250_large
Ty: Zayn brałeś coś ?
Zayn: nie ale chce z Tobą popływać
Ty: aww ok
*wskakujesz do basenu i razem z Zaynem pływacie*
Ty: A ! Zayn puść moją nogę
Zayn: sorry
Ty: głupol
*zaczynasz go chlapać*
Zayn: ej !
Ty: za nogę
Zayn: musisz mnie teraz pocieszyć
Ty: myśl, myśl, myśl mam !
*całujesz namiętnie Zayn'a*
Zayn: więcej mam pomysł
Ty: jaki ?
*bierze cię na ręce i idziecie w stronę domu.Wchodzicie i idziecie do sypialni*
Ty: wiedziałam, ale w sumie pasuje mi to chce ciebie kotku poczuć
Zayn: ja ciebie też *całujecie się i kochacie*



7) *Założyłaś się z Zayn'em o to że wytrzymasz bez niego 2 dni*
Ty: ZAYN !!
Zayn: co ?
Ty: już nie mogę nie wytrzymam !!!
Zayn: jest WYGRAŁEM !!
Ty: ciesz się *zaczynają lecieć ci łzy*
Zayn: kochanie czemu płaczesz ?
Ty: to nie jest tak łatwo wytrzymać bez ukochanego, bez jego dotyku, bez jego zapachui bez jego ciała.
Zayn: aww kochanie *przytula cię* już jestem obok ciebie znowu możesz mnie dotknąć
Ty: to mi nie wystarczy ja cie muszę poczuć
Zayn: uuu moja kochana żeś się napaliła
Ty: dla ciebie wszystko
*Zayn myśli*
Tumblr_manimnht2x1qj3eowo1_400_large
*bierze cię na ręce i idziecie w stronę sypialni.*
Ty: kochanie
Zayn: *kładzie cię na łóżko* tak, skarbie ?
Ty: nigdy więcej takich zakładów
Zayn: dla ciebie wszystko
*zaczynacie się całować i kochacie się przez cały dzień*


8) *poszłaś do sklepu zrobić zakupy.Kiedy wchodzisz na podwórko słyszysz...*
Harry: Chłopaki [T.I] wróciła !!!
Louis: kochanie wróciłaś !!
*chłopaki lecą na ciebie i się na ciebie rzucają*
Tumblr_mante45g5c1rbieafo1_500_large
Ty: matko chłopcy nie było mnie tylko 10 minut !
Louis: bez ciebie te 10 minut to nie miało sensu
Ty: aww *całujesz Louisa*
Louis: co kupiłaś ?
Ty: zejdźcie ze mnie to wam pokaże
*chłopcy z ciebie wstają i idziecie do domu*


9) * Pokazujesz koleżance Liama. Jej reakcja...*







10) Ty: Zayn uśmiech ! Nagrywam !
Zayn:


6 komentarzy: