niedziela, 25 listopada 2012

#11 Krótkie imaginy

1) Harry: O Boże ! [T.I] do mnie napisała ! Co mam robić ?!
Louis: spoko daj mi to
Harry: a jak weźmie mnie za idiotę ?!
Louis: ja to załatwie
Harry: wiesz co robisz ?
Louis: już nie takimi rzeczami sie zajmowałem



2) *Jesteś u koleżanki, a Niall wie, że masz dużo na głowie więc chce ci pomóc*



3) *Niall na wywiadze prawie wygadał ostre wiadomości na temat twojego zwiazku z Liamem*
Liam:



4) Ty: Harry ! Czy ty znowu zabrałeś moją bielizne ?!

Harry: Yyyy... nie


5) Ty: lubię chłopaków którzy na czymś grają
Liam:



6) *Kiedy ktoś ci mówi że nie wyjdziesz za chłopaków z 1D*
Ty:



7) *Kiedy ktoś ci mówi żebyś pożyczył 10 zł bo i tak nie zbierzesz na koncert 1D*
Ty:



8) Ty: Liam wiesz że jadę z wami w trasę ?
Liam:



9) *Liam od tygodnia jest smutny. Nie wytrzymujesz tego i próbujesz go rozśmieszyć*
Ty: pomyśl o Voldemorcie z nosem
Liam:



10) Niall: kochanie
Ty: tak ?
Niall: czekam

4 komentarze: