sobota, 24 listopada 2012

#10 Krótkie imaginy

1) *Wyobraź sobie, że jak Harry robi pompki to ty jesteś pod nim to jak się zniża to daje ci buziaka*
http://24.media.tumblr.com/tumblr_m5y75s1Gar1rvgurco2_500.gif


2) Lou i Li: Niall co jest ?

Niall: tęsknie za [T.I]


3) Reporter: Jak myślicie [T.I] jest gorąca ?
Niall: tak ona jest gorąca
Harry:




4) Zayn: Harry, Niall jedziemy po [T.I]



5) Niall: no Zayn Louis jest juz związany teraz zrobimy ciebie. Będziesz prezentem dla [T.I]




6) Niall: Harry co ty robisz z moim kapturem ?!
Harry: gryzę nie widać ?




7) *wyszłaś zrobić zakupy. Kiedy wracasz do domu...*
Niall: oh mówię ci bez [T.I] to ja umrę

Ty: Niall wróciłam
Niall: Yeaaa ! *całuje cię*


8) Fanka: Zayn zerwiesz z [T.I] dla mnie ?!
Zayn:
image


9) Fanka: co wy widzicie w [T.I] ?! ona jest brzydka i głupia. Ja jestem od niej lepsza
Ch: dobry żart



10) Ty: Harry
Harry: co ?
Ty: czekam na ciebie
Harry:


2 komentarze: