sobota, 17 listopada 2012

#6 Krótkie imaginy

1) *Goniłaś Zayna po całym hotelu. W końcu złapał go Paul*
Zayn: [T.I] pomocy Paul mnie złapał !
Ty: to nie moja wina że cię Paul złapał trzeba było mi nie uciekać
Zayn: [T.I] help!
http://24.media.tumblr.com/tumblr_m6yoypt14t1rqlf2fo6_r1_500.gif


2) *Harry i Zayn rozmawiają o tobie*|
Harry: byś Zayn widział jak [T.I] się wywaliła
Zayn: hahahahah
Louis: chłopaki !
Harry: co ?
Louis: [T.I] tam stoi i wszystko słyszy
Zayn:
image
Zayn: będę miał przesrane


3) *Harry nie może oderwać się od komórki i praktycznie przez cały dzień z Tobą gada*









4) *wchodzisz do salonu i widzisz....*
Harry & Zayn: Op Op Op Oppa Gangnam Style
http://data.whicdn.com/images/25090180/one_direction_gif_30_by_xdetodounpocox-d4qrj83_large.gif
Ty: całkiem całkiem tylko to nie ten taniec
Zayn: to wiemy wymyślamy własny
Ty: aha spoko


5) Ty: macie pomysł co dzisiaj porobimy ?
Liam:



6) Zayn: chłopcy ja ide
Niall: gdzie ?
Zayn: do [T.I]
Louis: po co ?
Zayn:
Tumblr_m7lqkzqber1qgi2edo3_500_large


7) Harry: idę na randkę, idę na randkę
Tumblr_m7mfwa51ci1ra7473o1_500_large
Liam: z kim ?
Harry: z [T.I]

8) Ty: Lou chodź naprawimy mój rower
Louis: idę chwila
Tumblr_m7lljdilic1qj2h6ao1_500_large
Ty: nie wygłupiaj się my idziemy tylko rower naprawiać


9) *Zayn z chłopakami ma dzisiaj koncert. Stoisz za kurtyną i patrzysz na Zayna. W końcu Zayn się obraca w twoją stronę...*
Zayn:
Tumblr_m7m0jnlmam1qcfhxl_large


10)
Zayn: mamy chłopaki jeden cel
Niall: jaki ?
Zayn: dom [T.I]
Bezpośredni odnośnik do obrazka

3 komentarze: