niedziela, 11 listopada 2012

#2 Krótkie imaginy

1) *idziesz po puszkę Pepsi do lodówki. Nagle do kuchni wlatuje Harry*
Harry: jest jeszcze jedna puszki Pepsi ?
Ty: ta jest ostatnia
Harry: daj mi
*robi oczy kota ze Shreka*
Ty: ja też chce się napić
Harry: proszę
Ty: no dobra masz ja się napije soku

Harry: dziękuję kochanie *całuje cię*


2) * wchodzisz do salonu i widzisz...*
Harry: i żyli długo i szczęśliwie
Ty: Harry co ty robisz ?
Harry: książkę czytam.

Ty: od kiedy ?!
Harry: od dzisiaj
Ty: czy ty coś brałeś lub piłeś ?!
Harry: nie
Ty: ja cie nie znam
Harry: żartowałem
Louis: Hazza jakiś ty dowcipny
image



3) Harry: ej ! patrzcie czy [T.I] nie idzie.

Zayn: spoko
*chłopcy idą do drzwi i patrzą ale zapomnieli że jest drugie wejście*
Ty: Harry czy to nie jest moja maszynka ?
Harry: kurwa chłopaki mówiłem żebyście patrzyli !
Liam: najwyraźniej [T.I] weszła drugim wejściem
Zayn: to wy sobie pogadajcie a my idziemy
Ty: Harry masz mi coś do powiedzenia ?!
Harry: nie krzycz  na mnie !

Ty: no więc ?
Harry: no dobra moja maszynka się zepsuła a że twoja była pod rękom to wziąłem
*skupiłaś się na chwile na klacie Harry'ego*

Ty: yyy... tak no dobra wybaczam ci ale żeby to było ostatni raz
Harry: dobrze dla ciebie wszystko kochanie *całuję cię*


4) * siedzicie na łóżku u was w sypialni*
Harry: kochanie
Ty: tak ?
Harry: połóż się
Ty: ok
*robisz to co chłopak mówi, kładzie się na ciebie i całuje w nos*

Harry: mam ochotę na ciebie
Ty: ja też i to ogromną
*całujecie się i kochacie się przez całą noc*


5) *Harry nie może się skupić na sesji bo cały czas o tobie myśli*





6) Ty: Harry błagam cię nie rób tej miny !
Harry: dlaczego ?
Ty: ona mnie rozbiera wzrokiem
Harry: ja właśnie tego chce

Ty: głupol !


7) *idziesz z Harrym na randkę.Z chodzisz na dół w bardzo ładnej sukience*

Ty: kochanie co tak na mnie patrzysz ?
Harry: ...
Ty: coś nie tak ?
Harry: gdzieś ty była całe moje życie ?
Ty: jak to gdzie obok ciebie
Harry: i bardzo dobrze i zostaniesz obok mnie już na całe życie
Ty: no wiadomo głupolku *całujesz go*


8) Paul: Harry !
Harry: co ?
Paul: [T.I] jest tutaj
Harry: gdzie ?

Paul: odwróć się
Harry:

Harry: [T.I] !
Ty: szybki jesteś
Harry: to nie moja wina
Ty: chodź no tu głupolku *całujesz go*


9) Harry: widzieliście może [T.I] ?

Fanka: tam poszła
Harry: dzięki


10) Harry: kochanie
Ty: tak ?
Harry: wiesz, że jesteś perfekcyjna jak ja ?

Ty: Oh dziękuje
Harry: chodź do mnie moja perfekcyjna żono *całuję cię*


4 komentarze: