niedziela, 25 listopada 2012

#14 Krótkie imaginy

1) Ty: Zayn dzisiaj śpisz u mnie
Zayn:


2) Ty: Harry nic z tego...
Harry:

Ty: żartuje głupolku Paul się zgodził żebym z wami jechała w trasę !!!
Harry:


3) Zayn: jako jedyny podobam się [T.I] !


4) *Jestes z Zaynem na imprezie. Poszłaś zamówic drinki dla ciebie i ukochanego. Kiedy się odwracasz widzisz...*

Ty: dobraaa... temu panu juz nie polewamy

5) Niall:

Niall: czyli to prawda, że ze mnie boli tak samo

6) Liam: odczep się od [T.I] !


7) *Niall fochnął się na Zayna bo powiedział tobie jego tajemnice*
Niall:


8) Zayn: o cholera ale bąbelki poszły mi od Sprite !


9)  Ty: chłopaki w której powinnam pójsć
Louis: Liam ja uważam że w tej czerwonej a ty ?


10) Louis: [T.I] !
Ty: co ?
Louis: zamkneli mnie w sklepie help !

3 komentarze:

  1. boskie <3 mam doła a ty mi poprawiłaś humorek tymi gifami , dzięki wielkie. Kocham :*

    OdpowiedzUsuń
  2. "Temu panu już nie polewamy" hahahahaha
    Jesteś megaa :)

    OdpowiedzUsuń