wtorek, 1 stycznia 2013

#35 Krótkie imaginy

1) Harry: Idę z [T.I] na randkę !



2) Zayn: [T.I]
Ty: no ?
Zayn: patrz na to

Ty: Liam od dzisiaj będzie świnką
Liam: dla ciebie mogę być nawet prosiaczkiem *całuję cię*


3) Redaktor: Louis co ty robisz ?
Louis: nie nic
Redaktor: to jest mój komputer



4) *Jesteś na meczu charytatywnym gdzie gra Louis. Nagle Louis zostaje sfaulowany i musi strzelić karnego.*
Louis:

Ty: Yeaaa !! *co myślisz* w domu będzie czekać na niego nagroda.
http://www.blogger.com/blogger.g?blogID=4932539000580735135#editor/target=post;postID=6809898681285361820

5) *Wchodzisz do sypialni i widzisz...*
Zayn:

Ty: Aww Zayn jak słodko śpi i to jeszcze z moim misiem *całujesz go w czoło*


6) *Liam jest na wywiadzie i wie, że go oglądasz.*
Liam: kocham cię [T.I]



7) Louis: [T.I] nigdy nie będzie Twoja !



8) Redaktor: Louis co ci jest ?
Louis: a nie nic tylko...

Harry: mi możesz powiedzieć
Louis: jakiś ty ciekawski nie po prostu zabalowałem wczoraj z [T.I]
Harry: wiedziałem
Louis: ta ty wszystko wiesz
Harry: tak bo jestem jasnowidzem
Louis: hahaha co jeszcze ?
Harry: nie wiem
Louis: no widzisz


9) *Zayn idzie na scene ale przy okazji chce ci pomachać.*



10) *Louis nie może się skupić na próbie, bo Harry mu przypomniał jak się ostatnio wywaliłaś.*
Louis:

7 komentarzy:

  1. Wiesz co ? Nie rozumiem tych ludzi !! Masz już prawie 4000 wejść , a komentarzy jest tak mało .
    Przecież to co piszesz jest cudowne . Doceniam to co robisz , bo zdaję sobie sprawę jak to dużo czasu musi zajmować . Musisz znaleźć odpowiednie gify ,a to nie łatwe . Jakby kiedyś było ci smutno z tego powodu to nie musisz się martwić bo ja je po prostu kocham <3 !!
    Marika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aww dziękuję ci to miłe co piszesz. Wiem to naprawdę dużo czasu mi zajmuje bo muszę wymyśleć znaleść gify, no ale wiesz nie wszyscy znajdują mój blog i nie każdy ma jak przeczytać więc wiesz :)Dziękuję ci bardzo za tę słowa :) Mam nadzieję, że będziesz tutaj wpadać :>

      Usuń
    2. Dobrze gada , polać jej! :D w pełni popieram cię.

      Usuń
    3. podpisuje sie pod koleżanke ;) :** cudo

      Usuń
  2. Kocham czytać to co piszesz. jestes świetna. Tylko prosze nie zawieszaj bloga tak jak to robią to nie ktore blogerki! Ja czytam :) Jestes wspaniała i masz extra pomysły. Będe wpadac jak najczęściej ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ci to miłe co piszesz. Zapewniam cię, że napewno nie zawiesze bloga :) Nigdy go nie zawiesze więc możesz być spokojna c:

      Usuń
  3. JETSEŚ MOIM BOGIEM A TWÓJ BLOG TO DLA MNIE MIEJSCE KULTU!!! KOCHAM TO CO PISZESZ!

    OdpowiedzUsuń