czwartek, 30 maja 2013

#216 Krótkie imaginy

BARDZO WAS PRZEPRASZAM, ALE TERAZ BĘDĘ MUSIAŁA OGRANICZYĆ TELEFON, TV, MP3 I KOMPUTER, WIĘC BĘDĘ STARAŁA SIĘ CZĘSTO DODAWAĆ IMAGINY JAK MI SIĘ UDA, BO MUSZĘ WYCHODZIĆ CZĘŚCIEJ NA DWÓR I WIECIE.. ZAKOCHAŁAM SIE WMOIM KOLEDZE PATRYKU (STRAŻAK) I NIE CHCĘ, ŻEBY POMYŚLAŁ O MNIE JAK O MANIAKU. NO I TEŻ ZACZYNAM OD NOWA ĆWICZYĆ, BIEGAĆ, ŻEBY ZROBIĆ NA NIM WRAŻENIE I SCHUDNĄĆ DLA NIEGO I WIEŻE, ŻE SIĘ MI UDA, WIĘC BĘDĘ STARAĆ SIĘ DODAWAĆ CZĘSTO, ŻEBYŚCIE SIĘ NIE ZAWIEDLI NA MNIE.




1) Twój tweet: Jedziemy do lekarza, aby dowiedzieć się, czy ja i Zayn możemy mieć dziecko. Oboje jesteśmy zdenerwowani, ale wiemy, że jesteśmy z tym razem. Kocham cię kochanie xx




2) Tweet Zayna: Moja mała balerina miała dzisiaj swoją pierwszą sesje zdjęciową i [T.I] i ja nie mogliśmy pomóc, ale mieliśmy łzy w oczach. Nasza córeczka nie już jest małym dzieckiem :( Ona naśladuję swoją matkę chrzestną @DaniellePeazer! xx



3) Tweet Nialla: Moja mała księżniczka chciała, żebym pomalował jej paznokcie u nóg, zamiast @[Twoja nazwa] haha, myślę, że nie zrobiłem źle huh xx



4) Twój tweet: Niestety, Ja i Liam nie możemy być razem w Walentynki, ale wysłał mi ogromny bukiet kwiatów. Są piękne kochanie!!! Dziękuję :* Kocham cię! xx



5) Tweet Lou: Ostatnia noc była niesamowita! Chcę podziękować mojej dziewczynie [T.I] za zrobienie mi imprezy i wszystkim którzy na nią przyszli. To był najlepszy czas w moim życiu. teraz muszę pozbyć się kaca haha xx



6) Twój tweet: Harry zapytał się mojego taty czy możemy jechać razem na wakacje. Mój tata się zgodził i ruszamy w drogę do Paryża, a Harry jest taki szczęśliwy! Yay xx



7) Tweet Zayna: Moja dziewczyna jest cheerleaderką i zdecydowała się mi pokazać jedną z jej akrobacji na plaży. Ona jest szalona dziewczyną ale za to ją kocham! xx



8) Twój tweet: Strasznie boję się latać, ale ciesze się, że Harry jest tu ze mną. Mogłabym mu odciąć krążenie w ręce haha ale on jest bardzo pomocny w tej chwili. Kocham cię skarbie xx



9) Tweet Zayna: Dziś jest wielki dzień! Mam nadzieję, że jesteście podekscytowani rozpoczęciem trasy "Where We Are"! Ciesze się, że [T.I] leci ze mną :) Chciałem zrobić jej zdjęcie, ale jest zbyt nieśmiała haha xx



10) Tweet Hazzy: Hej wam wszystkim wspaniałym fanom! Gotowi do wielkiej niespodzianki? Już nie jestem wolny :) [T.I] ukradła moje serce i jestem szczęśliwy!! Haha kocham cię skarbie xx

5 komentarzy:

  1. Świetne jak zawsze<33+powodzenia ^.^

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zawsze super, ale stęskniłam się za twoimi imaginami :c Mogłabyś dodać jakieś w najbliższym czasie? ;D Prooooooszę, bardzo proszę!! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tez czekam z niecierpliwieniem na następne imaginy! Stęskniłam sie za nimi :) A i powodzenia w nowym związku.. Szczęścia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne jak zwykle:) Życzę powodzenia nie tylko na blogu, ale także z numerem 998..:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodkie *.*
    Przepraszam jeśli się powtarzam, ale nie wiem co pisać, wszystkie są świetne :)

    OdpowiedzUsuń