czwartek, 8 sierpnia 2013

#240 Krótkie imaginy

1) *Jesteś sławną piosenkarką i jesteś na trasie z One Direction, która tylko sprawiła, że jesteś bardziej znana. Minusem było to, że musiałaś przeboleć hejty jakie dostawałaś, Harry musi ukrywać swoje uczucia do Ciebie, od czasu do czasu, że możesz złapać go w szatni, starając się posprzątać bałagan jako próbę pokazania innym, że on jest normalny równie dobrze, gdy tak naprawdę on jest kłębkiem nerwów.*



2) *Jesteś z Zayn'em kiedy pali, gdy nagle pokazuje, że masz do niego podejść. Gdy już podeszłaś, on całuję cię jednocześnie wdmuchując dym do Twoich ust.*
   


3) *Twoja córka rzuca jedną ze swoich pluszowych zabawek do Harry'ego na scenę i Harry jako dobry tata, podnosi zabawkę i daje mu całusa, uśmiechając się do niej i do Ciebie.*



4) *Najbardziej podobasz się Liam'owi ale skoro jesteście najlepszymi przyjaciółmi, odkąd byłaś w pieluchach, nie chce, zniszczyć przyjaźni. Za każdym razem, kiedy ty i Twój chłopak jesteście razem, on patrzy na was i wzdycha, wiedząc, że to on powinien trzymać cię i całować.*



5) *Harry jest zawodowym bokserem, a ty jesteś jego dziewczyną. Bił się z każdym, kto cię zranił i pokazuje tylko Tobie jego walki.*



6) *Zayn otrzymuje telefon ze szpitala i, gdy wszystko mu lekarz powiedział, idzie na scenie ze łzami w oczach.*
Zayn: Uwielbiam występować, ale w tym momencie powinienem być gdzie indziej. Moja żona [T.I] właśnie urodziła chłopca. *powiedział do mikrofonu, gdy nagle tłum zaczął krzyczeć, a on uśmiecha się na myśl o Tobie i dziecku.*



7) *Pierwszy raz ty i Harry pokazaliście się razem. On wychodzi z samochodu i pokazuję Ci, że też masz wysiąść, przegryzając wargę. Wychodzisz z samochodu i chwytasz jego rękę. On uśmiecha się do Ciebie uspokajająco.*
Harry: Będę Cię chronić *obiecał i pocałował cię w usta*



8) *Niall mamrocze jakieś rzeczy, podczas gdy jesteś blisko niego, bo jest zdenerwowany.*
Ty: Niall, co ty mówisz? *pytasz, a on patrzy w dół.*
Niall: Nawet nie wiem, co mówię...jesteś taka piękna, że sprawiasz, że plącze mi się język *odpowiada.*



9) *Zayn zobaczył Nialla, który siedział na swoim łóżku w pokoju. Westchnął i stanął w drzwiach.*
Zayn: co robisz stary? *spytał i Niall przemówił, jego głos był ledwo słyszalny.*
Niall: Czekam na [T.I], aż wróci do domu *powiedział mu i Zayn pokręcił głową.*
Zayn: Stary ona odeszła...to już miesiąc od jej śmierci.. *powiedział mu, ale on pokręcił głową.*
Niall: ona nadal tu jest *powiedział i łzy zaczeły spływać mu po policzkach.*



10) *Jesteś turystą z Harrym, gdy odwiedzacie nowy kraj razem, podczas gdy on jest w trasie.*
   



_________________________________________________________________________________

GDY PISAŁAM TE IMAGINY, TO SŁUCHAŁAM PIOSENKI "JAMES ARTHUR - IMPOSSIBLE".
TAK PRZY NIEJ PŁAKAŁAM, ŻE NIE MOGŁAM IMAGINÓW NAPISAĆ, ALE SĄ. BARDZO GORĄCO POLECAM WAM TĘ PIOSENKĘ :')
ŻYCZĘ MIŁEGO CZYTANIA + LICZĘ NA KOMENTARZE :)




13 komentarzy:

  1. IMAGINY SUPR ale dlaczego nie robisz Louisa ?? Myśle że powinnaś robić go więcej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wiem przepraszam że jest za mało Lou, postaram się to naprawić :)

      Usuń
    2. Tak wiem przepraszam że jest za mało Lou, postaram się to naprawić :)

      Usuń
    3. Tak wiem przepraszam że jest za mało Lou, postaram się to naprawić :)

      Usuń
    4. Tak wiem przepraszam że jest za mało Lou, postaram się to naprawić :)

      Usuń
    5. Tak wiem przepraszam że jest za mało Lou, postaram się to naprawić :)

      Usuń
  2. to 9 takie smutne a zarazem takie ,,awwww <3"

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne 9 taki :(
    ale czekam na kolejne :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne. Wszystkie są takie fajne, a 9 taki smutny.Zapraszam do mnie ja-jestem-cudem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne <3 zapraszam na: under-fanfiction.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. One są po prostu PER-FECT <3
    Tak na marginesie... Wiesz jutro mam urodziny i pomyślałam sobie no wiesz..czy mogłabyś zadedykować mi jeden imaginek? Plose ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. 9 jest takie smutne:( Prawie się poryczałam.

    OdpowiedzUsuń