sobota, 24 sierpnia 2013

#245 Krótkie imaginy

1) IMAGIN DLA OLI :)

*Odpowiadasz na pytania w wywiadzie, a Harry postanowił być bezczelny i uśmiechnął się przed owinięciem rąk wokół Twojej talii, przy czym zaczął cię całować po policzku, dzięki czemu chichoczesz i rumienisz się jak szalona.*



2) Redaktor: Jak ty i [T.I] czujecie się, gdy jesteście od siebie daleko? *pyta i Harry myśli przed powiedzeniem.*
Harry: czasami jest trudno, oczywiście ja jestem cały czas daleko, a ona jest sama, ale dajemy radę. Myślę, że jeśli naprawdę kogoś kochamy i dbamy, to ten ktoś byłby gotów zrobić wszystko, aby ten związek przetrwał i to jest dokładnie to, co chciałbym zrobić dla niej.



3) *Wiedziałeś, że Harry nienawidził tańczyć i to było zawsze najśmieszniejsze, kiedy zatrudniono choreografa dla ich nowej trasy. Kiedy choreograf pokazał im nowy taniec, Harry stał z pustą twarzą, a reszta chłopaków próbowali powstrzymać śmiech.*
   


4) *Idziesz pieszo ze szkoły i słyszysz jak jeden chłopak mówi do drugiego.*
Harry: Teraz wiem, dlaczego chcesz ją Zayn, ona jest wspaniała! *odwracasz się w ich stronę i zauważasz u jednego z nich tatuaż na ramieniu z Twoim imieniem, chłopak się rumieni i mruga do Ciebie.*



5) Redaktor: To jest wielka noc dla Ciebie i Twojego zespołu *powiedział.*
Niall: tak *odpowiedział i słuchał dalej co mówi redaktor.*
Redaktor: wiemy, że swoją piękną dziewczynę zabierzesz na randkę, co będziecie robić? *pyta, a Niall z uśmiechem na twarzy odpowiada.*
Niall: oświadczę się jej dzisiaj ale shh! To tajemnica!
   


6) * Mówisz Niall'owi o wszystkich swoich wadach, a on po prostu kręci głową. Kiedy kończysz, on zaczna mówić..*
Niall: Nie możesz nienawidzę siebie, za wszystkie błędy, za wszystkie małe rzeczy, które robisz, nie ważne kim jesteś, kocham cię taką, jaka jesteś.



7) Redaktor: Harry, wiemy, że jesteś ze swoją dziewczyną [T.I] już kilka lat. Czy kiedykolwiek był czas, w którym myślałeś, że wasz związek może się rozpaść? *skończył pytanie i Harry od razu odpowiedział.*
Harry: Nie, nigdy. *redaktor skinął głową i zaczął czytać drugie pytanie z Twittera.*
Redaktor: Czy uważasz, że w ciągu następnych kilku lat, zerwiecie? *pyta, a Harry kręci głową.*
Harry: nie *powiedział i dodał.* nie ma szans.



8) *Wyszłaś za Nialla i teraz macie mała córeczkę. Każdy z chłopaków, chce ją trzymać. Oni zawsze się z nią bawią, a gdy biorą ją gdzieś to zawsze ją rozśmieszają. Łatwo o nich mówisz, że jest to najlepszy tata i najlepsi wujkowie na świecie.*



9) *Liam jest bokserem, a ty jesteś jego dziewczyną. Gdy facet uderzy Ciebie lub flirtuje z Tobą, Liam jest przy Tobie i to wszystko kończy się bójką. Gdy to się kończy ty otrzepujesz go i uspokajasz.*



10) *Jesteś z Liamem i chłopakami w trasie. Umówiłaś się z Liamem, że rano pójdziecie zwiedzić miasto. Rano budzisz się wcześniej, idziesz się umyć i przygotować, a po wyjściu z łazienki, widzisz Liama ​​przy łóżku, szykującego się.*


13 komentarzy:

  1. Nie zawiodłam się. Jak zawsze pomysłowe i wspaniałe imaginy. Sprawdzałam co 15 minut czy coś nowego się nie pojawiło i proszę bardzo! Jest! Są zajebiste i już nie mogę się doczekać kolejnych. Normalnie kocham Cię za te wszystkie notki <3

    Pozdrawiam gorąco xoxo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aw cukiereczku, dziękuję <3 Miło mi wiedzieć, że sprawdzasz co chwilę mojego bloga, to dla mnie ważne. Cieszę się, że się nie zawiodłaś, bardzo się cieszę, że ci się podobają :) Kolejne powinny by jutro lub pojutrze. Ja Ciebie też kocham, za te wszystkie ciepłe komentarze, które mnie motywują do dalszego pisania <3

      Również pozdrawiam ciepło xoxo

      Usuń
  2. świetne czekam na nastepne ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. Boziu cudo i moj Harold jej zakochalam sie . Kocham twoj blog . Imagin jak mowilas shsgdjkfkjdkfhgjkdxjfkldxkjufdkjxzkmfdjidskzjdxfuikdxufer i lepszy . Wiecej i wiecej :*
    @lexii_dancer

    OdpowiedzUsuń
  4. Super super super jdnak znowu nie było z Lou ja nie chce cię opiepszać nie żebyś sb nie pomyslałam tylko strasznie mi jest przykro kiedy jest pełno Harrego a Lou nie ma

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wiem, postaram się, żeby Lou było też dużo.

      Usuń
  5. Co dziennie wchodzę na twojego bloga i sprawdzam czy są imaginy. KC NORMALNIE! SUPER PISZESZ! <33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się na wieść, że codziennie tu wchodzisz, moje serce skacze z radości :) Kocham Cię i dziękuję <3

      Usuń
  6. Jeżeli możesz, to poprosiłabym więcej z Malikiem ;) Ogólnie jest ZAJEBIŚCIE! <3 Tylko jak dla mnie za mało Zayna, za dużo Hazzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, postaram się dawać po równo Zayna i Harry'ego :)

      Usuń
  7. Na twoich pracach nie da sie zawiesc zawsze sa genialne :) kilka razy dziennie wchodze tu i sprawdzam czy moze czegos nie dodalas tak cos czuje ze sie uzaleznilam ;) koooocham cie i twoj blog choc ciebie baaardziej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aw dziękuję za te miłe słowa cukiereczku. Cieszę się, że wchodzisz tu codziennie, możliwe, że się uzależniłaś, bo ja też się uzależniłam od pisania hihi. Ja Ciebie też kocham kotku <3

      Usuń