sobota, 10 sierpnia 2013

#241 Krótkie imaginy

1) *Ktoś do Ciebie zadzwonił i był to Twój chłopak i powiedział tylko, żebyś szybko przyszła do jego domu i teraz, gdy jesteś już w jego domu, pytasz się, o co chodzi.*
Ty: Co jest Niall? *pytasz, a on zabiera cię do pokoju, w którym jest coś specjalnego.. perkusja? Nie mylisz się.*
Ty: co to jest? *pytasz, a on usiadł za perkusją i wziął w ręce pałeczki.*
Niall: dwa tygodnie temu powiedziałaś, że perkusiści są gorący... *powiedział i zaczął grać.* więc wziąłem kilka lekcji *powiedział ci gdy skończył*
   


2) *IMAGIN DLA SweetCherry Z OKAZJI URODZIN, WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO KOTKU :)*

*Harry zbliża się do ciebie w klubie i zaczyna tańczyć przed Tobą, gdy jest kompletnie pijany.*



3) Ty: Harry? *pytasz, swojego najlepszego przyjaciela, stojącego pod ścianą z rękami spuszczonymi w dół przy jego obu stronach.*
Ty: w porządku? *pytasz, a on kręci głową.*
Ty: co się stało? *pytasz i podeszłaś bliżej niego.*
Harry: Muszę kryć moje uczucia do Ciebie, bo jesteś z innym chłopakiem, ale już nie mogę.. *zanim mu przerwałaś on mówił dalej* Jestem w tobie zakochany.. nie mogłem już tego dużej ukrywać..



4) *Rozmawiasz z Harrym na telefonie, podczas gdy on jest w trasie. On mówi smutnym głosem, "tęsknie za Tobą", gdy nagle zaczyna opowiadać głupie żarty, dzięki czemu się śmiejecie, ale ty musisz iść już spać, a on musi iść na scenę.*





5) *Niall patrzy na Ciebie, gdy idziesz w jego stronę.*



6) *Jesz nachos (czyt. naczos), kiedy zobaczyłaś, że ktoś siada przed Tobą. Czapka Liama, była najbardziej szczegółowa. Ty zaśmiałaś się i spojrzałaś na niego.*
Ty: co? *powiedziałaś bezgłośnie do niego.*
Liam: jestem głodny *powiedział i usiadł na brzegu sceny. Przez krzyk fanów, nie mogłaś go usłyszeć.*
Liam: daj! *krzyknął, ale ty pokręciłaś głową.*
Ty: moje! *powiedziałaś defensywnie i on wydął wargi, odwrócił się od Ciebie i udawał, że jest zdenerwowany.*
   


7) Przyjaciel Louisa: Co u Ciebie i [T.I], kolego? Słyszałem, że podobno zerwaliście. *zapytał, siadając. Louis pokręcił głową.*
Louis: gdzie to słyszałeś? *zapytał i po chwili dodał.* Tak czy inaczej, nie ważne. Nie wiem, gdzie to słyszałeś, ale to kłamstwo. Nigdy nie byłem szczęśliwszy. *powiedział uśmiechając się.*



8) Ty: Niall! *pstryknęłaś mu przed twarzą i się ocknął.*
Niall: Huh? co? *powiedział. Ty zachichotałaś i pocałowałaś go w policzek.*
Ty: Słuchasz? *zapytałaś, a on pokręcił głową.*
Niall: Nie zwracałem uwagi. Twoje piękno mnie rozprasza *powiedział, szczerze.*



9) *Liam wzdycha, kiedy w końcu wchodzi do domu. Podbiegasz do niego, przytulasz go i całujesz w usta.*
Ty: Ciężki dzień? *pytasz, a on kiwa*
Ty: Wiesz co, rozbierz się, a ja zrobię kąpiel dla Ciebie *powiedziałaś mu, całując go w policzek. On uśmiecha się i całuje Twój policzek przed chwyceniem swojego kołnierzyka od koszuli w dłonie.*
Liam: jesteś wspaniała skarbie! *krzyknął.*



10) Zayn: Stary, słuchasz?! *powiedział do Nialla, oczywiście, on nie słuchał. Jego oczy są wpatrzone w Ciebie. Obserwował każdy twój ruch, nie mogąc przestać patrzeć na Ciebie i to jak wyglądasz, kiedy koncentrujesz się lub gdy słońce uderza w Twoją twarz, czyniąc, że Twoje oczy błyszczą. On jest zakochany w całej Tobie.*

11 komentarzy:

  1. Pozdrowienia od Felka Białej Kiełbasy :D xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Boże dziękuję ci kochana <3 Nawet nie wiesz jak jestem ci wdzięczna <3 One są świetne..!

    OdpowiedzUsuń
  3. 10 moim zdaniem najlepsze.Zapraszam do mnie ja-jestem-cudem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Superr <3 ciesę się że Lou też jest :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne !! wszystkie :) Bez wyjątku :3

    P.S.
    pierwszy komentarz i "Felek Biała Kiełbasa" mnie po prostu rozwaliły na starcie xD

    P.S. 2
    Pozdrowienia dla Felka Białej Kiełbas :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja przyjaciółka to napisała, dostała glupawki haha

      Usuń
  6. genialne :) Felka Biała Kiełbasa rozbraja system :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Superr ale nie myślałaś aby porobić trochę tweetów tak jak kiedyś ?? Mogłabyś zrobić trochę

    OdpowiedzUsuń