czwartek, 15 sierpnia 2013

#242 Krótkie imaginy

1) *Kiedy powiedziałaś Louis'owi, że Zayn cię zdradził, nie mógł w to uwierzyć. Powiedziałaś mu, żeby po prostu o tym zapomniał, ale w mgnieniu oka znikł ci z oczu i zobaczyłaś go na scenie jak szarpał się z Zayn'em i krzyczał na niego..*
Louis: JAK MOGŁEŚ JĄ ZDRADZIĆ?!



2) *Harry próbuję uwodzić cię wąchając kwiaty i patrząc na ciebie tak..*
   


3) Niall: Zayn co się stało? *pyta, śmiejąc się z tego, jak Zayn patrzy na kamerę.*
Zayn: ona odmówiła mi pocałunku przez cały dzień *powiedział smutnym głosem.*



4) Harry: Niall, fan chce wiedzieć jak [T.I] zwróciła Twoją uwagę *mówi, a Niall odpowiada.*
Niall: stała sobie i zrobiła to *naśladuję to, co zrobiłaś.*



5) *Louis stara się opowiadać o trasie, ale pokazujesz mu śmieszne miny przez to co chwilę się śmieje.*



6) *Budzisz się obok Nialla bo miałaś naprawdę zły koszmar, więc on przyciąga cię do siebie bardzo blisko i próbuje cię rozweselić poprzez robienie śmiesznych min.*



7) *Harry jest cały czas zdenerwowany, bo nie może wytrzymać, gdy nie ma cię u jego boku, bo jesteś po drugiej stronie świata i tęskni, bardziej niż kiedykolwiek.*



8) *Jesteś na Skype ze swoim chłopakiem, gdy on jest w trasie.*



9) *Niall robi twitcama dla fanów i jesteś u niego na grillu. Weszłaś do salonu, aby powiedzieć mu, że jego kuzyn już przyszedł i zapytać kiedy on przyjdzie, a Niall poprawia włosy i patrzy na kamerę z uśmiechem.*
Niall: Jest piękna, prawda? Ona niedługo będzie moją dziewczyną!



10) *Nie jadasz ostatnio i Zayn zauważył to, ale nie chciał powiedzieć nic na ten temat, dopóki nie zobaczył cię bardzo wyczerpaną.*
Zayn: Kochanie, dlaczego to robisz? *spytał, a ty wzruszyłaś ramionami.*
Zayn: Powiedz mi. *powiedział, gdy chwycił Twoje dłonie. Westchnęłaś i zaczęły lecieć ci łzy, więc zaczęłaś mówić.*
Ty: Nie jestem wystarczająco dobra. *powiedziałaś, a on potrząsnął głową i powiedział.*
Zayn: Mylisz się. Jesteś najlepsza niż wystarczająco dobra, jesteś niesamowita, piękna i mam zamiar ci pomóc przez to przejść, krok po kroku.

7 komentarzy:

  1. Aaa cudowne:)
    Zapraszam tutaj under-fanfiction.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam twoje imaginy :)
    Alison P.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham twoje imaginy!!!Nie mogę doczekać się następnych!Zapraszam na ja-jestem-cudem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Awww slodkie ;) najlepsze: 9,6,4 ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnie po prostu awwwww a ogólnie ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest to najlepszy blog z imagifami jaki znalazłam i nie przesadzam bo przekopałam dość dużo tego typu stron
    Dziekuje Ci że poświęcasz swój czas i tworzysz takie wspaniałe rzeczy, które czyta się z przyjemnością. ;)

    OdpowiedzUsuń