środa, 28 sierpnia 2013

#247 Krótkie imaginy

1) *Niall i ty zaczynacie wariować, gdy jesteście na próbie chłopaków.*



2) *Wchodzisz do pracowni i Twój mąż patrzy na Ciebie.*
Ty: kolacja gotowa *mówisz do niego, a on odpowiada.*
Harry: daj mi chwilę, tylko podpiszę ten papier i przyjdę.



3) Harry: [T.I] ma ten zwyczaj, że po ciężkim dniu kiedy śpi, to słodko chrapie. *Harry mówi, potem patrzy na Niall z przerażonymi oczami.*
Harry: Stary, [T.I] mnie zabije. *mówi.*



4) *Minęło kilka minut, ponieważ Harry'ego zatrzymały wywiady i kiedy zauważył, że czekasz na niego samotna, skończył szybko wywiad, oddał mikrofon redaktorowi i rozejrzał się za Tobą. Kiedy w końcu cię znalazł, nie opuścił cię całą noc.*
   


5) *Jesteś fotografem i Twoją inspiracją jest Niall, więc kiedy on wynajmuję autobus, aby pojeździć sobie wokół Londynu, ty i Niall zrobiliście sobie mini sesję zdjęciową i on uśmiechał się przez cały czas.*



6) *Ty i Harry zakradliście się do sali, bo oboje mieliście na siebie ochotę i kto miał by wam w tym  przeszkodzić? Ale jednak zapomnieliście o Paul'u, więc gdy Harry przyszedł do sali, patrzy na Ciebie i  zauważył Paula, więc tylko zatańczył wchodząc do sali, pozostawiając zmylonego Paula.*



7) *Po największej urodzinowej imprezie byłaś zarówno bardzo leniwa i zbyt zmęczona, aby posprzątać wszystko, więc po prostu siedziałaś naprzeciwko Nialla i pryskaliście na siebie sprejami.*



8) *Zayn w każdym reality show jest pytany o wasz ślub i za każdym razem o tym mówi a pod koniec, Zayn zawsze mówi, jak bardzo cię kocha i wtedy wiesz, że nie chcesz być żoną kogoś innego.*



9) *Jesteś bardzo późno na Skype z Niallem i Joshem, gdy oni są w trasie.*



10) IMAGIN DLA ADUNIA197 :)

*Niall bez Twojej wiedzy zadzwonił do Ciebie na Skype, a ty odebrałaś. Gdy cię zobaczył, szybko odwrócił wzrok, a następnie przejechał palcami po swoich włosach i powiedział..*
Niall: Jezus Chrystus daj mi siłę.




_________________________________________________________________________________
HEJ KOCIAKI
MAM DO WAS TAKĄ PROŚBĘ, POSŁUCHAJCIE.
WIDZĘ, ŻE NA MÓJ BLOG WCHODZI BARDZO DUŻO OSÓB. NA JEDEN POST WCHODZI AŻ OD 300-500 OSÓB I BARDZO MNIE TO CIESZY, ALE WCHODZI TYLE OSÓB A POD POSTEM SĄ OD 3-5 KOMENTARZY. JA BARDZO SIĘ CIESZE, ŻE WCHODZICIE I KOMENTUJECIE TO DLA MNIE WAŻNE, ALE CHCIAŁABYM, ŻEBY WIĘCEJ BYŁO TYCH KOMENTARZY. JA ROZUMIEM, ŻE PRZECZYTACIE, ALE CHCIAŁABYM WAS PROSIĆ O KOMENTARZE, BO GDY JE CZYTAM, TO ONE BARDZO MNIE MOTYWUJĄ I WTEDY WIEM CZY ROBIĘ TO CO ROBIĘ DOBRZE CZY ŹLE. WIEM, ŻE O TO WAS JUŻ KIEDYŚ PROSIŁAM ALE JESZCZE RAZ O TO PROSZĘ.
NA JEDEN POST WCHODZI OD 300-500 OSÓB, WIĘC CHCIAŁABYM, ŻEBY POD POSTAMI BYŁO DUŻO KOMENTARZY, A NIE 3-5. TEŻ SIĘ CIESZĘ, GDY SĄ CHOCIAŻ JAKIEŚ KOMENTARZE, ALE ZALEŻY MI, ŻEBY DUŻO OSÓB NAPISAŁO SWOJĄ OPINIĘ POD POSTAMI, A NIE TYLKO CI SAMI CO ZAWSZE PISZĄ.
BARDZO WAS O TO PROSZĘ.
BARDZO WAS KOCHAM :)

24 komentarze:

  1. Jej Harry , kocham twoj blog mmm ale to juz wiesz . Mialabym prozbe czy bylaby sznasa na powrot chocby kilku imaginowych tweetow . Uwielbiam je :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Supcio imaginy. Te tweety co były kiedyś też były fajne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak jakby cię kocham.. One są po prostu PER-FECT...! Nie wyobrażam sobie dnia bez twojej stronki :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Zarąbiste :) zazdroszcze pomysłów ~A.

    OdpowiedzUsuń
  5. super pisz dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. AAAAA Boskie xD Pisz pisz uwielbiam twoje imagify XD
    zawsze mi poprawiają humor :)
    <33

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo Fajnie
    Pozdrawiam
    Ola ;33

    OdpowiedzUsuń
  8. :DDDDDDD I LOVE YOU

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojej super imagify ;) bardzo dziekuje to jest najlepszy dedyk jaki dostalam :) bardzo mi sie podobal <3 musze ci powiedziec ze twoje prace bardzo poprawiaja mi humor tak jak dzis to dzieki nim sie w koncu dzis usmiechnrlam ;) kocham cie kociaku <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę, że ci się podoba :) Kocham cię również <3

      Usuń
  10. Świetne ;D jak zawsze zresztą ;p
    ~M.

    OdpowiedzUsuń
  11. Koffam twoje imaginy. Wchodze tu codziennie. A czybym mogla prosic o jakiś z louim???

    OdpowiedzUsuń
  12. Kocham, kocham, kocham <3
    Te imaginy były dzisiaj dla mnie bardzo przyjemną odskocznią po naprawdę przewalonym dniu. Cieszę się, że jest ktoś taki jak ty, kto potrafi mi kilkoma zdaniami humor poprawić. Weszłam i jak tylko zobaczyłam, że dodałaś notkę to na mojej buźce się banan pojawił. Na moim blogu (http://love-only-exists-in-books-and-movies.blogspot.com/) dodałam Cię do polecanych blogów (przy okazji zapraszam do zapoznania się z bohaterami i spisem treści, gdzie znajduje się opis), ponieważ moim zdaniem na to zasługujesz. Czuję się zaszczycona czytając Twoją twórczość - każdego dnia kocham Cię coraz bardziej <3

    Pozdrawiam gorąco <3 <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytałam wcześniejsze komentarze i też jestem za tym, żebyś dodała kilka imaginowych tweetów - są zajebiste jak cała reszta :3

      Pozdrawiam gorąco (ponownie) <3 <3

      Usuń
    2. Teraz mnie rozwaliłaś, na serio. Boże cieszę się, że kochasz moja twórczość, wtedy wiem, że to co robię, to robię dobrze *płacze ze szczęścia* po prostu nie wierzę jak mowicie, że mój blog to uzależnienie, ale to może być prawda, bo ja uzaleznilam się od pisania dla was. Po prostu kocham to robić, kocham poprawiać wam humor jeżeli ktoś ma zły. A gdy czytam komentarze po prostu sie rozklejam. Im ich więcej tym bardziej sie cieszę :) Zastanowię się, jeszcze nad tymi "tweetami" :)

      Pozdrawiam gorąco xoxo

      Usuń
  13. Fajooowe! Rozwaliła mnie 6 XD cud, miód, malina. Czekam na kolejne ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne, jak zwykle zresztą ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Super. Kocham twojego bloga <3

    OdpowiedzUsuń
  16. TO JEST PO PROSTU PER-FECT :d

    OdpowiedzUsuń