poniedziałek, 19 sierpnia 2013

#243 Krótkie imaginy

1) *Jesteś zawodowym piłkarzem i Niall przyszedł na Twój mecz dopingować Cię i wspierać.*



2) Louis: Podobasz się Harry'emu, ale on jest zbyt nieśmiały, żeby to powiedzieć. *powiedział, ty patrzysz na Harry'ego, a on się do Ciebie uśmiecha.*



3) Chłopcy: Louis, mamy dla Ciebie niespodziankę! *chłopcy mówią chórem, Louis usiadł na kanapie, gdy spojrzał w górę, wyraz jego twarzy zmienił się natychmiast, gdy zobaczył, Ciebie.*



4) *Harry jest w Tobie zakochany i za każdym razem gdy wchodzisz do pokoju i słyszy Twój głos, patrzy na ciebie tak..*



5) *Z jakiegoś dziwnego powodu, gdy Liam robił twitcama był lekko pijany i pod koniec ktoś pyta go o Twój tyłek lub cycki.*
Liam: Ona nie ma zbyt wielkich *mówi śmiejąc się* jeśli [T.I] o to zapyta, ja nic nie powiedziałem, dobrze?



6) *Harry wykradł się po cichu od chłopaków z próby, żeby z Tobą porozmawiać, ale gdy ochroniarz przyłapał go z Tobą, podszedł do niego, przerzucił go przez ramię i odszedł. Tak długo jak go słyszałaś, krzyczał..*
Harry: POSTAW MNIE!!!! CHCĘ POROZMAWIAĆ Z [T.I]!!!!



7) *Zayn macha do Ciebie, gdy jesteś w tłumie. Harry teraz rozmawia z Zaynem, mówiąc mu..*
Harry: Ona całkowicie cię lubi, kolego *i Zayn zarumienił się, uśmiechając.*



8) *Codziennie rano budzisz się obok Harry'ego i kiedy wstajesz, żeby się ubrać, on po prostu patrzy na ciebie, podziwiając Twoje piękno, gdy mówi..*
Harry: Wiesz jaki ja jestem z Tobą szczęśliwy? *mówi zaspanym głosem*



9) *Wstajesz rano do pracy i Harry patrzy na Ciebie, gdy się ubierasz.*
Harry: Musisz iść? *pyta i dodaje* chodź przytulać się ze mną [T.I], jest mi zimno! *ty potrząsasz głową i kontynuujesz ubieranie.*



10) *Co tydzień dostajesz filmiki od chłopaków, w którym mówią co robili, gdzie grali w ciągu tygodnia, ale ten był inny, jak w filmie, Niall przyznaje się, że to filmował, a Harry gdy widzi kamerę, uśmiecha się i razem z Niallem podnoszą kciuki do góry.*

8 komentarzy:

  1. Genialne ;) czy moglabys zrobic dla mnie z Niallem ?? Ladnie prosze :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Superowe!Mogę prosić dla mnie z Zayn'em?

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Twoje imaginy już po raz czwarty wszystko czytam od początku i mi się nie nudzi :3
    Pragnę więcej Liama, więc mogłabym prosić dla mnie z Liamem? :*

    Pozdrawiam gorąco xoxo

    OdpowiedzUsuń