poniedziałek, 26 sierpnia 2013

#246 Krótkie imaginy

1) *Codziennie idziesz do piekarni, ponieważ pracuję tam ładny chłopak, którego lubisz.*



2) *Ty i Niall byliście w tajnym związku i nie chcesz, aby ktokolwiek dowiedział się o was i dzięki chłopakom i Niallowi nikt o was nie wie, ale jednak prasa i media coś podejrzają.*
Redaktor: Niall mamy zdjęcia z Tobą i- *mówi, ale Harry szybko mu przerywa.*
Harry: Niall jest w ciąży! *mówi.*



3) *Louis zobaczył cię po raz pierwszy. Idziesz w jego stronę, gdy on próbuję otworzyć butelkę z wodą. Patrzy na Ciebie, bardzo długo i zapomina o swojej butelce.*




4) *Niall podszywa się pod Ciebie, gdy jest na scenie i mówi..*
Niall: Ona jest taka bezczelna.



5) *Liam i Harry starają ci się zaimponować, pokazując swoje umiejętności rybackie, ale gdy Harry ściągnął rybę z haczyka, to zaczął krzyczeć, a ty zaczęłaś się śmiać.*



6) *Niall jest zdenerwowany i nieobecny, ponieważ zerwaliście ze sobą kilka dni temu.*



7) *Harry próbuję cię uwieść.*



8) *Zayn jest smutny, ponieważ nie widział cię od kilku dni.*



9) Redaktor: [T.I] była tutaj w zeszłym tygodniu i powiedziała, że ​​jej ulubioną gwiazdą jesteś ty, Louis *powiedział i Louis uniósł brwi ze zdziwieniem przed powiedzeniem.*
Louis: jestem jej ulubioną gwiazdą?



10) *Gdy pożegnałaś się ze swoim chłopakiem Louisem na lotnisku, on odwraca się po raz ostatni i bezczelnie krzyczy.*
Louis: niezła pupa! *krzyczy do Ciebie, żeby cię rozweselić.*

7 komentarzy:

  1. Yeah!Pierwsza!Imaginy jak zawsze cudowne!Przy okazji zapraszam do mnie na 19 rozdział ja-jestem-cudem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Woow naprawde sa genialne ;) w sumie jak zwykle :D uwielbiam cie za to co dla nas robisz :) koocham cie <3 a i moglabys zronoc dedyka dla mnie z Niallem ?? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aaaaaaaaaaa, tak mi się ryjek ucieszył, gdy zobaczyłam, że dodałaś nową notką. Z wielką przyjemnością ją przeczytałam i powiem, iż jesteś jedną z moich ukochanych blogerek piszących o chłopakach. Po prostu Cię kocham i Twoje imaginy i nie obchodzi mnie kogo jest więcej, a kogo mniej, bo i tak wszystko jest zajebiste, koniec kropka. Już nie mogę się doczekać następnej notki - znowu maniakalnie będę sprawdzać czy nie ma nic nowego, ale Twój blog jest jak uzależnienie. Do nastepnego razu <3
    Pozdrawiam gorąco xoxo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy zobaczyłam powiadomienie, że są nowe komentarze i zobaczyłam, że jest też od Ciebie, to myślałam, że napiszesz dłuuugą recenzję i to się sprawdziło. Gdy to przeczytałam po prostu się popłakałam *płacze*. Cieszę się, że ci się podoba blog i imaginy. To dla mnie ważne, bo chcę wiedzieć czy wykonuje to dobrze. Następna notka powinna być już niedługo skarbie :) Mój blog to uzależnienie? Serio? To mozliwe, bo ja uzależniłam się od pisania haha. Jezuu jestem Twoją ulubioną blogerką *płacze* nie wierzę skarbie, dziękuję. Uwielbiam to dla was robić, uwielbiam czytać wasze komentarze i uwielbiam was. Kocham was za to wszystko :) Dziękuję za te miłe słowa kociaku :)

      Pozdrawiam gorąco xoxo

      Usuń