czwartek, 22 sierpnia 2013

#244 Krótkie imaginy

1) *Louis nigdy nie mówił o swoim życiu seksualnym, zachowywał swoje życie prywatne tylko dla siebie, ale od kiedy przyszłaś do jego życia, wszystko się zmieniło i teraz wszystko co robi, to mówi o wszystkim.*
Harry: więc, jaki był wasz seks? *mruga do Louisa, a on uśmiecha się i mówi.*
Louis: oh, był trudny *porusza biodrami, żeby pokazać.*
  


2) *Jesteś najlepszą przyjaciółką Nialla i Harry'ego. Podczas jednej z konferencji prasowej, musieli opisać waszą przyjaźń.*
Harry: Oh, nasza przyjaźń jest tylko gorączkowa, zawsze jesteśmy zajęci. *mówi i po chwili Niall dodaje.*
Niall: zawsze się śmiejemy. *wraca do wspomnień.* wybryki, śmiechy.. *Harry zamarł.*



3) *Jako słynna piosenkarka i dziewczyna Harry'ego to oczywiście obowiązkowe, że musisz uczestniczyć w premierze filmu. Kiedy byłaś już na czerwonym dywanie na premierze, Harry udzielał wywiadów z chłopakami. Gdy odwrócił się do Ciebie, jego oczy natychmiast spotkały Twoje.*
Harry: Ty! *wskazał na Ciebie, gdy szedł w Twoją stronę.*
Harry: Kocham cię! *powiedział z uśmiechem na ustach i cię pocałował.*
   


4) *Harry co chwilę sprawdza swój telefon, nawet jak z nim nie rozmawiasz. On chcę, żebyś odpowiadała na każde jego smsy i jego telefony. On zawsze chcę mieć pewność, że wszystko jest w porządku.*



5) *Zayn nie wiedział, że przyjdziesz na sesję, bo był zmęczony i zbyt zły, aby zwracać uwagę na każdego. Kiedy weszłaś do jego garderoby, spojrzał w górę, aby zobaczyć, kto to był, a kiedy zobaczył, że to ty, największy uśmiech pojawił się na jego twarzy.*



6) *Zdjęcia rodzinne były zawsze najtrudniejsze dla Ciebie, ponieważ Twój mąż i Twoje dzieci nie mogły stać spokojnie. Gdy Harry stał prosto, bez ruchu, chwytasz aparat i miałaś już robić mu zdjęcie, gdy Harry przeniósł się do innej pozycji.*
Ty: Harry!!!! Stój prosto!!!! *krzyczysz na niego, czym doprowadzasz go do śmiechu.*



7) *Tego ranka dokuczałaś Niall'owi o jego śmiesznej koszuli i powiedziałaś mu, że ci się nie podoba. Teraz był czas na robienie zdjęć i byliście zaskoczeni, gdy stylista pokazał wam śmiesznie brzydkie stroje, które mieliście założyć. Kiedy wyszłaś z garderoby w stroju, mówisz Niall'owi, że jeśli się mu nie podoba to ma się zaśmiać, ale on powstrzymał śmiech i pokręcił palcem, tak jak ty rano.*
.


8) *Po wczorajszej ostrej nocy z Zaynem, zostawiłaś mu na pamiątkę kilka znaków na plecach.*



9) *Harry nie był typem osoby, który mówi o swoim życiu seksualnym, ale kiedy Niall zapytał go o, waszą pierwszą noc, Harry zaczął mówić.*
Harry: nie uwierzysz, jak było głośno. *powiedział, kręcąc głową z uśmiechem na jego twarzy.*
\


10) *Zayn widząc Cię w tłumie na jednym z koncertów, mruga do Ciebie.*

11 komentarzy:

  1. Jak zawsze świetne. Zastanawiam się skąd ty na nie pomysły bierzesz. Już 244 post, a nadal są ciekawe. Czekam na następne i pozdrawiam gorąco xoxo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze sama się zastanawiam, ale spytaj się mojej wyobraźni kotku. Moja wena ma dużo pomysłów :)

      Usuń
    2. Chciałabym mieć taką wyobraźnię. Ja po kilku gifach bym wymiękła. Ja się nadaję do opisywania uczuć i ciężkich tematów, dlatego ogromnie się cieszę, że znalazłam Twojego bloga. Jesteś jedną z niewielu, której imaginy mi się podobają :)

      Usuń
    3. aw miło mi to słyszeć kochanie :) Na pewno masz taką wyobraźnię, tylko jeszcze jej nie znalazłaś. Szczerze powiem, że sama się dziwię, że mam taką wyobraźnię..nigdy bym się nie spodziewała. Gdy zakładałam tego bloga o 1D i drugiego o Justinie myślałam, że nikt nie wejdzie na nie, nie przeczyta i nie będzie tyle wyświetleń..a teraz? Ponad 300tys. wyświetleń na blogu o 1D, 40tys. na blogu o Justinie, komentarze bardzo miłe, podoba wam się... WOW! Nadal w to nie wierzę :')

      Usuń
  2. 2,7 i 9 najlepsze..haha

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne ;) jestes swietna nadal nie moge sie nadziwic jak duza wyobraznie posiadasz :) jestes swietna mam nadzieje ze twoja wena nigdy sie nie skonczy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aw dziękuję księżniczko :) sama się nie mogę nadziwic, ze mam taką wene, nieprawdopodobne naprawdę..moja wena nigdy się nie skończy, obiecuje Tobie i wszystkim czytelnikom :)

      Usuń
    2. aw dziękuję księżniczko :) sama się nie mogę nadziwic, ze mam taką wene, nieprawdopodobne naprawdę..moja wena nigdy się nie skończy, obiecuje Tobie i wszystkim czytelnikom :)

      Usuń
  4. Cudo *-* najlepszy blog jakiego znalazlam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zostałaś nominowana: http://neverlletmego.blogspot.com/p/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń