wtorek, 5 marca 2013

#150 Krótkie imaginy

1) *Harry prosi Twojego ojca i pozwolenia na po ślubowanie Cię.*



2) Harry: Boże Niall [T.I] jest taka gorąca, jesteś naprawdę szczęśliwy, mogę ją mieć?
Niall: Nie, przepraszam.



3) *Nie widziałaś się z Liam'em bardzo długo. To jest jego reakcja, gdy opowiadasz mu wszystko co ci się zdarzyło, gdy go nie było.*



4) *Niall uczy Harry'ego, jak grać na gitarze, bo chce zagrać piosenkę dla Ciebie.*


5) *Jesteś u Harry'ego. Musisz już iść, a Harry chwyta Twoją rękę i mówi..*
Harry: Nie idź.



6) *Harry pyta się Ciebie i waszej córki, jak halloween, bo dopiero wrócił z chłopakami z trasy.*
  


7) *Louis stoi na palcach, gdy robisz sobie z nim zdjęcie, bo chce żebyś go widziała wysokiego i męskiego.*



8) *Narzekasz do chłopców, jak nikt nigdy nie chce Cię na bieżąco, ale Harry reaguje tak..*


9) *Podczas prób Harry zauważył, że jesteś w pokoju, więc idzie o wysoką nutą, żeby zrobić na Tobie wrażenie.*


10) *Reakcja Niall, kiedy redaktor mówi mu, że jesteś coraz bardziej hejtowana na twitterze za bycie z nim.*
Redaktor:
Nie jestem pewien, czy jesteś tego świadomy, ale [T.I] otrzymała ostatnio dużo hejtów.
Niall:
Mówisz poważnie? To naprawdę mnie wkurza, bo ją kocham. Czy tak trudno mnie zrozumieć ?image

5 komentarzy:

  1. Zajebiste jak cały blog :* Dużo weny życzę :) uzależniłam się od twojego bloga ;) przeczytałam wszystkie posty i nie znalazłam ttakiego który by mi się nie podobał... Więc jeszcze raz Dużo , duzo weny :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham, kocham, kocham!!!! I jeszcze raz kocham!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne imaginy :3 To jest jak narkotyk! <3 Kiedy mogę się spodziewać następnych? xd

    OdpowiedzUsuń