czwartek, 28 marca 2013

#163 Krótkie imaginy

1) *Niall patrzy na Ciebie tak, gdy widzisz go i idziesz w jego stronę.*



2) Redaktor: Niall, wyglądasz smutno..
Niall: Jestem, Tęsknie bardzo za [T.I]..
Redaktor: Pomyśl sobie, że jestem nią.
Niall: Ok.



3) *Stoisz za redaktorem na wywiadzie.*
Redaktor: Jest jakaś specjalna dziewczyna w Twoim życiu?
Niall: Może *patrzy na Ciebie*



4) *Harry patrzy na Twoje usta*



5) *Zayn'owi jest smutno, gdy mówisz, że nie możesz spędzić z nim czasu, bo musisz się uczyć.*



6) *Niall właśnie wyznał Harry'emu, że jesteś w nim zakochana.*
Ty: Coś się stało Niall?
Niall: Oh, nie.



7) *Zayn gra na gitarze na waszej randce.*



8) *Kilka dni temu Ty i Harry się pokłóciliście i dzisiaj chłopcy pytają się czy nadal jesteście razem.*



9) *Spotkałaś się z chłopakami, a Niall Ci fantazjuje.*
Niall: Gdzie jest...
Paul: Poszła już.
Niall: Nie, ona nie mogła pójść!



10) *Grasz ze swoim chłopakiem Harrym w rzutki.*

6 komentarzy:

  1. Poprawiłaś mi humor. 8 prawie doprowadziłaś mnie do płaczu a ja nie mam uczuć przecież! O.o
    WOW dziewczyno masz ty talent! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej . Jestem Twojaa wieeelkaa fanką . :3
    Kocham Twoje imaginy i codzienne czekam na nowe . Dziś siedziałam od 9 :00 i czekałam aż dodasz i nareszcie jest . Boże Kochaam Cię . Dodaaawaaj następne Proszee . ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ogarniam troszkę 6. Siedzę przed kompem od dobrych 3 godzin czekając aż dodasz nowe. Nareszcie się doczekałam. Plosse dodawaj następne.. <3

    OdpowiedzUsuń
  4. 2 mnie rozwaliło , nie wiem czy pozyztywnie czy negatywnie XD jestem twoją wielką fanką , musisz mi swój autograf pocztą przysłać XD

    OdpowiedzUsuń
  5. ♥ tylko tyle jestem w stanie powiedzieć ... Koocham Cię !

    OdpowiedzUsuń
  6. Super notka <3 Już mi się u Ciebie podoba :D

    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń