czwartek, 7 marca 2013

#151 Krótkie imaginy

1) *Harry patrzy na Ciebie tak, gdy jest Ci zimno.*



2) *Pokłóciłaś się z Zaynem. On zaczyna płakać i zaczyna Cię przepraszać.*
  


3) *Upiłaś się z Harrym na imprezie, a on śmieje się ze wszystkiego co powiesz.*
  


4) *Jesteś w tłumie i  Harry z Tobą flirtuje i pokazuję Ci, że będzie Cię obserwować.*



5) *Reakcja Nialla, kiedy widzi Cię z innym facetem.*


6) Harry: Proszę, nie idź do pracy dziś, to mój dzień wolny, kochanie.


7) *Jesteś na spotkaniu z chłopakami. Rozglądasz się i widzisz Nialla, który patrzy na Ciebie w ten sposób..*



8) Ty: Cholera ! Moi rodzice są w domu wcześniej, musisz iść !
Niall:
Dobra, zadzwonię do ciebie później. *daje Ci całusa w usta*


9) Darcy: Mamo, tato co to za taśma ?
Ty: *czytasz* Privaty Honeymoon
Ty: nic kochanie..
Harry: to jest to ?

Ty: yeap...


10) *Ty i Niall jesteście sąsiadami.*
Ty: *zmieniasz ubrania* Niall, przestać patrzeć na mnie przez okno !
Niall: Przepraszam..

8 komentarzy:

  1. 8 i 10 najlepsze <3 wszystkie sa zajebiste <3 czekam na więcej bo przeczytałam wszystkie posty na tym blogu i nie mam już co czytać ;) weny życzę :*

    OdpowiedzUsuń
  2. the best of all is 8! xd
    http://fullofonedirection.blogspot.com/
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne! Czekam na więcej :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie czytam twoich postów.Ja je pochłaniam!KOCHAM TEN BLOG!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zajebiste z resztą jak zawsze!!! Kocham twoje imaginy chociaż nie skumałam 9

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do tego trzeba mieć nie równo pod sufitem XD Tak jak ja mam ; p Żeby zrozumieć trzeba być " odrobinę " zboczonym XD hahahahaahaa, jak dla mnie 9 wymiata ; D

      Usuń
  6. 9 JEBŁAM LĘŻE I SIĘ NIE PODNIOSĘ XD

    OdpowiedzUsuń