piątek, 15 marca 2013

#155 Krótkie imaginy

1)*Niall przedstawia Cię wszystkim.*





2) *Harry rozdaje autografy a Twój znajomy krzyczy "HARRY!" i Harry patrzy na Ciebie.*



3) *Rozśmieszasz Zayn'a.*



4) Redaktor: Czytałeś jej tweety zanim ona była jeszcze z Tobą ?
Harry: Yeah.. Były seksualne..




5) *Reakcja Nialla, gdy zauważa, że patrzysz na Niego, gdy on jest na wywiadzie z chłopakami.*



6) *Przytulasz się przy kominku z Niallem i on zaczyna Cię całować.*



7) *Harry cały czas się rozprasza na wywiadzie po kłótni z Tobą.*



8) *Jesteś na koncercie chłopaków. Krzyczysz..*
Ty: LIAAAAAM! *usłyszał Cię*



9) *Ktoś mówi Harry'emu, że ma coś na ustach, gdy otarł usta mówi..*
Harry:
Naprawdę? To musi być [T.I] balsam.


10) *Liam patrzy na Ciebie, gdy wchodzisz do pokoju.*

13 komentarzy:

  1. zarąbiste <3 stęskniłam się ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne!!! ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. stęskniłam się za nimi , kiedy następne . ;D + genialne <3

    OdpowiedzUsuń
  4. dlaczego tylko jedno.. <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Cuuudowne;*Tak mi ich brakowało:(Dawaj więcej!

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne są :D
    zapraszam na mojego bloga - opowiadanie o Harrym :)
    http://you-are-carrying-changes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham ! I czekam na więcej :)Xx

    OdpowiedzUsuń
  8. Super!!! Kocham ten bloog!<33333333
    Zapraszam do mnie! http://werkahoran2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń