środa, 27 marca 2013

#162 Krótkie imaginy

1) *Harry opowiada historię, jak pierwszy raz zaprosił Cię na randkę.*



2) Twój tweet: On jest bardzo podekscytowany kolejkami górskimi! @NiallOfficial.
Tweet Nialla: Kto nie lubi kolejek górskich? @[Twoja Nazwa].



3) *Harry profesjonalnie maluję Ci paznokcie.*



4) Ty: Czasami shippuje Larry'ego ponad nas...
Harry: co?!



5) Redaktor: Kto chodzi na randki z [T.I]?
Harry: Ja!



6) Redaktor: Powiedźcie mi chłopaki, czy to prawda, że Harryemu podoba się dziewczyna Liama​​, [T.I]?
Liam: Tak mi się wydaję, ale [T.I] wybrała lepszego faceta.



7) *Harry pokazuję Ci rodzinne miasto i opowiada Ci historię kiedy był mały.*
  


8) *Harry nadal czuję rysy, które zostawiłaś mu poprzedniej nocy.*



9) Twój tweet: @Harry_Styles jest takim oddanym biegaczem! Raczej powolnym chodzeniem.
Tweet Hazzy: Heeeeeeej Ja biegam... czasami.



10) Twój tweet: Mój chłopak na pewno kocha pomidory! Lunch z @Real_Liam_Payne, @DaniellePeazer i mój Boo Bear @Louis_Tomlinson.

6 komentarzy:

  1. Ekstra..! Wszystkie są świetne.!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne <3 Świetny blog!

    OdpowiedzUsuń
  3. SUPERRR !! KOCHAM ♥ I CZEKAM NA WIĘCEJ :) XXX

    OdpowiedzUsuń
  4. zarąbiste <3 kocham je wszystkie całym moim serduszkiem XD :*

    OdpowiedzUsuń
  5. awww ..;* 10 perfekcyjna ♥ pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń