piątek, 22 marca 2013

#158 Krótkie imaginy

1) Redaktor: Niall, co robisz, gdy [T.I] jest zestresowana?
Niall: *tańczy*



2) *Liam śpiewa "The Lazy Song" Bruno Marsa, gdy jesteś z nim na Skype.*



3) *Zayn przypadkowo wchodzi do łazienki, gdy jesteś pod prysznicem i była jego reakcja..*


4) *Harry siedzi i jest już gotowy do obejrzenia filmu z Tobą.*



5) Darcy: Tato, jak powstają dzieci?
Harry: Uh...



6) Dres: [T.I] jesteś bezwartościową dziwką! Idź się zabić!
Chłopcy: *stają przed Tobą* Powtórz to gnojku!



7) *Chłopcy czują po raz pierwszy, jak dziecko kopie, więc Louis mówi..*
Louis: Nasza mała Jessica, będzie niesamowita w piłce nożnej.



8) Ty: *śpiewasz* OW! Nigdy nie myślałam, że to tak boli! Getting over youuuuu!
Chłopcy: *śmieją się*



9) Harry: Tak. Ja i Niall wzięliśmy [T.I] na koncert Justina Biebera w nocy i...
Niall: I powiem wam co się stało.
Niall: Więc zaczęła tańczyć dziwnie Beauty And A Beat tak...
Harry i Niall: *tańczą*



10) *Ty i Niall niedługo bierzecie ślub, więc chce Ci pomóc wybrać sukienkę.*
Ty: Jak w tej wyglądam?
Niall: WYGLĄDASZ PRZEŚLICZNIE KOCHANIE!

2 komentarze:

  1. stęskniłam się ;* (znowu) XD najlepsze były 6 i 7 ale wszystkie zajeboste *O*

    OdpowiedzUsuń
  2. Już myślałam , że ogłupieje ... ♥ w końcu dodałaś nowe , tak jak Zuzia stęskiniłam się i najnajbardziej sodobały mi się 6, 7 ale no oczywiście piękne są wszystkie ... ;*

    OdpowiedzUsuń