sobota, 30 marca 2013

Małe pytanko

Witajcie znowu :) Jak wiecie dopiero zaczęłam bloga z imaginami o Justinie i już 1000 wyświetleń dzięki wam :) Bardzo dziękuje! Nadal oczywiście zapraszam --> http://onetimebeliever.blogspot.com/ Będę wdzięczna jeżeli będziecie czytać i komentować jak tutaj, będę też wdzięczna jak będziecie gdzieś rozgłaszać ale nie musicie :) Ale nie w tym rzecz ymm... Chciałam się was zapytać czy mam pisać po 10 imaginów, czy mam pisać więcej na przykład po 20 lub więcej w jednym? Bo to naprawdę nie ma problemu ile będę pisać imaginów ;) Tylko chcę się was o to zapytać jak chcecie i jak wam pasuje :) I bardzo chce was przeprosić, że tak co 2-3 albo i dłużej nie dodaje imaginów, ale wiecie nie mam czasu, albo nie mogę nic wymyślić :C Ale obiecuję dodawać bardzo często imaginy i was nie chce naprawdę zwodzić ani zawieść. I nie bójcie się, że nie będę dodawać tu imaginów, wiecie z tym drugim blogiem to chciałam tak jakoś dla jednego i drugiego fandomu zrobić, ale naprawdę będę dodawać tutaj i tam :) Liczę na wasze ciepłe i wspierające komentarze na tym i na drugim blogu http://onetimebeliever.blogspot.com/ :) DZIĘKUJĘ JESZCZE RAZ KOCHANI <3

6 komentarzy:

  1. Okey. Ja wchodzę nałogowo na jednego i drugiego bloga. Trochę mi się smuta kiedy mało tu dodajesz ale to nie ważne. Najważniejsze żebyś dodawała. Jak chcesz mozesz czasami więcej. Dla mnie tym lepiej xD

    OdpowiedzUsuń
  2. mam nadzieję, że będzie więcej imaginów bo robisz je naprawdę genialne. czekam na następnee :3
    wesołych świątt <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Wole więcej ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. genialny blog <3333 wolę jak jest więcej ale i tak jest też dobrze :D

    OdpowiedzUsuń
  5. jak najwięcej!prosze <3

    OdpowiedzUsuń
  6. dlaczego tu nic teraz nie dodajesz a tam co chwile pojawiaja się nowe imaginy?

    OdpowiedzUsuń