środa, 27 marca 2013

#161 Krótkie imaginy

Ok, więc tak jak chcieliście będę pisać dalej imaginy same z 1D :)

1) *Jesteś z Liamem na kręglach na waszej pierwszej randce.*
  


2) *Harry spotyka się z Twoja rodziną.*
  


3) *Zayn drwi z Twojego byłego.*



4) *Niall przytul się do redaktora, gdy powiedział mu jak bardzo za Tobą tęskni.*



5) *Reakcja Liama, gdy wychodzisz z domu.*



6) Harry: Chciałbym ją przelecieć.
Liam: Ona jest po prostu niewiarygodnie wspaniała. *gdy ankieter wspomina Twoje imię.*
http://24.media.tumblr.com/f84f78892fcada3f1a952eedfd50c352/tumblr_mk91ikOvGw1ruhiyzo2_500.gif


7) *Prosisz Harry'ego, żeby wyprasował ubrania, bo ty nie masz czasu.*
  


8) *Niall wychodził z szatni po spędzeniu trochę czasu z Tobą i Harry uderza go w tyłek i mówi..*
Harry: Ciszej następnie seksi chłopaku.



9) *Zayn idzie do Nialla i udaję Ciebie. On trąca swoimi włosami twarz Nialla i Niall chrząka i mówi..*
Niall: Dzień Dobry Księżniczko.
*Zayn odpowiada damskim głosem*
Zayn: Oh Niall, Kocham Cię.
  


10) *Harry czeka na Ciebie.*

6 komentarzy:

  1. Zajebiste..! Jak zawsze zresztą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie świetne ale jak przeczytałam 9 to spadłam z fotela xDD

    OdpowiedzUsuń
  3. 9 najlepsze XD nie miałam siły spaśc z krzesła , bo właśnie skończyłam spprzątać ale brzuch mnie od śmiechu boli XD pozdrawiam i tęskni,lam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Zarąbiste ...♥ 9 najlepsze .xd pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń