wtorek, 26 marca 2013

#160 Krótkie imaginy

1) *Jest słonecznie Brytyjskie popołudnie. Ty i Twój mąż Louis jesteście na dole i jecie obiad, podczas gdy wasze 3 letnie dziecko gra w swoim pokoju.*
Ty: Tommy! Obiad!
*
Krzyczysz z dołu. Kilka minut później, wasz syn schodzi na dół, ubrany w ojca koszulkę z numerem 17 z meczu. Wasz syn szeroko się uśmiecha.*
Wasz syn: Tato patrz! *Louis bierze go i stawia na ladzie.*
Wasz syn: Jestem ubrany jak mój ulubiony superbohater. *całuje Louisa w policzek.*
*
Przytulasz swoich mężczyzn i całujesz ich czoła.*


2) *Liam i Louis kłócą się ze sobą, kto pójdzie z Tobą na randkę.*


3) *Budzisz się w środku nocy, odwracasz się i widzisz Louisa zgarbionego nad biurkiem piszącego miłosną piosenkę dla Ciebie.*


4) *Liam pokazuję waszym dzieciom kolekcję zabawek Toy Story.*



5) *Jesteście u Zayna w pokoju. Patrzyłaś przez okno, a on rzuca kilka rzeczy. Czujesz wiatr w powietrzu i odwracasz się. Podnosisz poduszkę na łóżku obok siebie i rzucasz w niego.*
Zayn: Oh kochanie, idę już do Ciebie z powrotem. *biegnie do Ciebie i  żartobliwie zaczyna całować.*


6) *Harry patrzy jak idziesz do ołtarza w pięknej sukni ślubnej i próbuje powstrzymać płacz.*



7) *Reakcja chłopców, gdy jesteś w ciąży z Niallem.*


   


8) Louis: Liam zdajesz sobie sprawę jak głośno ty i [T.I] byliście ostatniej nocy?
Liam: Słyszeliście nas?
Louis: Oh, yup.



9) Niall: Przepraszam szorstkim głosem dziś Harry'ego. On i [T.I] testowali jak głośno mogą krzyczeć.
Harry: ...



10) Darcy: Mamo, Tato Ja chcę mieć naprawdę brata *płacze*
*10 minut później kiedy Darcy śpi*
Ty: co ter...
Harry: Chodź do mnie.

7 komentarzy:

  1. jejku , zajebiste jak zawsze :* ty weż mnie tak nie zostwaiaj! nawet nie iwesz jak tęskniłam! pewnie nie tylko ja :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Omg omg omg.! Nawet nie wiesz jak tęskniłam..! A imaginy jak zawsze zajebiste..! Proszę nie opuszczaj nas na tak długo. Plosse

    OdpowiedzUsuń
  3. OMG ! Zarąbiste ... nie wiesz jak bardzo za nimi tęskiniłam ..;* 10 najlepsze ...<3 pisz dalej .. ;** pozdro Olaa ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej!
    Razem z moją współwariatką nominowałyśmy twojego bloga do Versatile Blogger Award. :)
    Więcej informacji ---> http://kiziaigieniaprzedstawiaja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Plosse dodaj jak najszybciej nowiutkie. Kocham czytać twoje imaginy. Codziennie wchodzę tu po kilka razy sprawdzając czy nie dodałaś nowych. <3

    OdpowiedzUsuń