środa, 20 marca 2013

#156 Krótkie imaginy

1) *Harry patrzy na Twoje usta, w ten sposób..*



2) *Harry jest nowym uczniem w Twojej klasie.*



3) *Zayn po kłótni z Tobą.*



4) *Idziesz na randkę z Harrym i słyszysz dzwonek do drzwi, otwierasz i widzisz..*



5) *Ty i Twoja córka jesteście w tłumie. Twoja córka krzyczy..*
Darcy: Tato Tato! Hej!
Zayn: ...



6) *Harry nagrywa piosenkę, którą dla Ciebie napisał.*



7) *Harry jest na wywiadzie i przyszłaś go zaskoczyć.*




8) *Liam przedstawia Cię wszystkim, trzymając swoją rękę na Twoim udzie cały czas.*



9) *Wesele*
Twój Dziadek: Pamiętam jeszcze jak miała wiele plakatów z Tobą w pokoju... Witaj w naszej rodzinie synu.



10) *Harry pędzi z pokoju szpitalnego do Twoich rodziców, żeby powiedzieć im , że urodziłaś dziewczynkę!*



9 komentarzy:

  1. jejku , nie zostawiaj mnie tak! nawet nie wiesz jak tęskniłam! i pewnie nie tylko ja!co do imaginów to świetne! nuie wiem dlaczego najbardziej podoba mi isę 3 :3 nie zostawiaj nas już tak! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem przepraszam, ale nie za dużo czasu mam na kompa bo wiecie szkoła, ale naprawdę będę próbować wchodzić jak najczęściej żeby dodać, oczywiście też muszę wymyślić imaginy, żeby wam opublikować :) Obiecuję, że będę jak najczęściej dodawać imaginy, żebyście miały/mieli co czytać :) I obiecuje nie zostawię was :)

      Usuń
  2. Świetne <3 Cały czas nadrabiam twoje imaginy bo nie mogę sobie odpuścić żeby tego nie robić. Masz świetne pomysły <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jezus Maria ... Świetne te twoje imaginy ... ; * I rozumiem cię siostro też mam zadyme w szkole , ale bardzo na te imaginy czekałam ... Poprostu masz talent i Kocham Cię <3 ♥ I powodzenia w pracy nad imaginami i w szkole ♥ pozdrawiam Olaa♥

    OdpowiedzUsuń
  4. siostry chyba wszystkie się zgodzimy ze ona jest normalnie mistrzem .. !!
    ale codziennie wchodze i az mam stres czy dałaś cos nowego czy nie .. to co wymyslasz jest odlotowe. !!
    CHCEMY WIECEJ .!! pozrdowionka dla CB i wszystkich directioners.
    - LOLAA: )
    i daj jakies z niallem . ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. no w końcu...już nie mogłam się doczekać! :)) xx

    OdpowiedzUsuń
  6. 9? 10?Booooooooooże ubóstwiam, kocham Cię za nie, są wspaniałe, jak pozostałe oczywiście ale te dwa uwieeeeeeeelbiam, wspaniałe <3
    ~Harriet

    OdpowiedzUsuń
  7. [SPAM] Na blogu a-n-t-m-s.blogspot.com pojawił się prolog! (:

    OdpowiedzUsuń