poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Przypomnienie

Słuchajcie jak wiecie już dawno prowadzę 2 blogi i nie bójcie się na bloga z 1D postaram się codziennie pisać imaginy, ale jak wiecie blog z imaginami z Justinem Bieberem dopiero zaczełam, więc dlatego tam dodaje bardzo dużo imaginów bo staram się go jakoś rozkręcić, żeby było tak samo jak na tym blogu z 1D. Bardzo was przepraszam, że tu nic nie dodaje, ale staram się z całych sił jak mogę, żeby i na tym i na tamtym blogu dodawać imaginy. Staram się, żeby was zadowolić jak mogę i boję się, że niedługo nie będziecie wchodzić i komentować, więc jak mogę tak się staram. Obiecuję, jak mogę dodawać imaginy i tu i tam. Niedługo po świętach zacznie się znowu szkoła, więc będzie nauka, ale też będę starać się jak mogę dodawać imaginy. Chciałabym z komórki ale będzie ciężko więc nie. I nie bójcie się naprawdę dla was zrobię wszystko, żeby was zadowolić i umilić czas. Naprawdę wam dziękuje, że jesteście tacy cierpliwi. DZIĘKUJE! :)

2 komentarze:

  1. wiesz jak chcesz to moge uzyczyc ci mojego umysłu.. chodzi mi o to że jakbyś chciała dodać imagina ale nie z gifami bo takie to raczej mi nie wychodza, ale takie opowiadanie to moge ci pomóc.. mam kilka w zanadrzu a ja bloga nie prowadze dlatego jaky co to sie zgloś do mnie albo podaj mi swoje gg w odpowiedzi na ten kom.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oki poczekam ♥

    OdpowiedzUsuń