sobota, 6 kwietnia 2013

#167 Krótkie imaginy

1) *Jest rano. Zostawiłaś łóżko wcześnie, jak zawsze, pozostawiając Nialla samego na trochę, odkąd przyzwyczaiłaś się do wczesnego wstawania. Niebo jest jeszcze ciemne i obserwujesz wschód słońca w trakcie czytania książki. Ty siedzisz pod małym drzewem dębowym na swoim podwórku, książkę masz w ręce, gdy nagle ktoś za Tobą ziewa, odwracasz się aby spojrzeć do tyłu.*
Niall: Dzień Dobry, Księżniczko. *
mamrocze, siadając obok i podawając Ci kubek herbaty truskowkowej, ponieważ lubi, gdy Twoje usta smakują jak ta herbata.*
Niall: Wiesz, że możesz wrócić do spania, to jeszcze wcześnie.

Ja: Nie. Znacznie lepiej być tutaj z Tobą.
*
Uśmiecha się, przyciąga Cię do swojej klatki piersiowej. Zanim się orientujesz, zasypiasz na trawie, owinięta w Jego ramionach i na łonie natury.*



2) *
Jesteś na koncercie One Direction wspólnie z przyjaciółmi. Masz się świetnie, tańczysz i śpiewasz. Patrzysz się na scenie i jako pierwsza piosenka to będzie One Way Or Another. Piosenka zaczęła grać, a ty patrzysz na Zayna, a on zaczyna się uśmiechać do Ciebie na samym początku. Przyjaciel trąca cię w żebra, ale jesteś nieświadoma wszystkiego, ale bardzo zaciekawiona mężczyzną, który patrzy na Ciebie pięknymi oczami.*
Zayn: *One way, or another, I'm gonna see you. I'm gonna meet you.
*Śpiewa, schylając się przed Tobą na scenie i chwytając Twoją rękę. Koncert się kończy, ludzie wychodzą z areny, a Zayn podchodzi do Ciebie i mówi..*
Zayn: Mam na myśli.. poczekaj chwilę. *Odwraca się i idzie za kulisy. Po chwili patrzysz, a za Tobą stoi pięciu chłopaków i przedstawiają Ci się.*

Zayn: Miałem nadzieję, że się spotkamy *mruczy Ci do ucha, gdy Cię przytula i rumienisz się.*



3) *Harry jest zły, bo nie dałaś mu na dobranoc całusa.*



4) *Niall pociesza Cię, gdy dowiedział się, że płakałaś.*



5) *Reakcja Hazzy, gdy powiedziałaś mu, że zgadzasz się być jego dziewczyną.*




6) *Gdy Harry słyszy, że masz wielką ochotę kogoś pocałować.*



7) Zayn: Hej piękna, przepraszam, że przeszkadzam, ale powiedz mi. Czy to bolało jak spadłaś z nieba?



8) *Twój ślub z Niallem.*



9) *Zayn przygotowuje się do koncertu i widzi, że chcesz mu zrobić zdjęcie.*



10) *Jesteś na koncercie chłopaków i Harry zauważa Cię w tłumie.*

6 komentarzy:

  1. Wszystkie mnie rozbroiły :3

    1. Aaa, aż zapragnęłam lata, ciepełka,herbaty truskawkowej... i Niallera! :c
    2. Już się widziałam na tym koncercie *.*
    3. Śmiałam się z tego z dziesięć minut!
    4. Od razu się uśmiechnęłam :)
    5. To ja bym raczej tak zareagowała gdybym usłyszała od niego takie pytanie! hahah
    6. Mmmmm... rozpływam się!
    7. Patrz punkt 3!
    8. SŁODKI JEZU NIALL JUŻ ZAMAWIAM MSZE
    9. Jedno zdjęcie? Chyba miliard!
    10. Mokrooooo!

    :)

    [pogranicze-w-ogniu.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
  2. ja pierdole ale zajebiste *O* Ja nie przeklinam bo to kurwa w chuj nieładnie XD naprawdę świetne jak zawsze *O*8. NIALL , JUŻ BIEGNĘ!!! XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Od tygodnia z małymi przerwami czytałam twojego bloga, strasznie wciąga i jest naprawdę boski ! Kocham twoje imaginy, są ciekawe i śmieszne, ale też czasem słodkie ! ; )
    Mam nadzieję, że szybko pojawią się kolejne ; ) Obyś nadal miała tyle weny ; *
    Normalnie Cię kocham ! XD hahahahhhahahahah ; D

    chciałabym też zaprosić cię do mnie na bloga : http://opowiadanie1d-niesamowite.blogspot.com/ wpadnij, może Ci się spodoba ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. oooohh ahhhh awwwww faaajnieeee ;p heheheheh nooo mam zaciesz ;p
    http://szmaragdowytalizman.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń