czwartek, 18 kwietnia 2013

#175 Krótkie imaginy

1) Tweet Lou: [T.I] I JA BĘDZIEMY RODZICAMI! Jestem podekscytowany!!



2) Tweet Zayna: Wreszcie w jej ramionach! @[Twoja nazwa] xx



3) Twój tweet: Właśnie skończyłam mój 15 godzinny lot z Ameryki i jestem witana przez moją dziewczynkę, która niecierpliwie czekała i przez mojego cudownego męża @Harry_Styles!



4) Twój tweet: Czekałam 4 miesiące, aby zobaczyć ten uśmiech ponownie! xx



5) Tweet Hazzy: Pada deszcz, a [T.I] nadal siedzi w klasie :( Ona powinna wyjść wcześniej i się przytulać ze mną!



6) Twój tweet: Świętowanie z @NiallOfficial jego urodzin! Wszystkiego Najlepszego Kochanie! xx



7) Tweet Zayna: Uczenie mojego chłopca, jak prowadzić, gdy czekamy na [T.I], żeby wyszła z pracy. Nigdy nie jest za późno, żeby go uczyć haha xx



8) Twój tweet: I zawsze w tym momencie ma strach. Kocham Cę @Harry_Styles! xx Będę za Tobą tęsknić. 2 miesiące to zbyt długo!



9) Twój tweet: Wystarczy przypomnieć @Real_Liam_Payne czyję są te całusy ;)



10) Twój tweet: Cholera mój chłopak @Real_Liam_Payne wygląda gorąco w tym stroju ;) Powodzenia chłopcy!

6 komentarzy:

  1. świetne!z niecierpliwością czekam na kolejne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super!! też czekam z niecierpliwością

    OdpowiedzUsuń
  3. Super są! Zapraszam na mojego bloga --> http://mydreamislivewithyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mogę sie doczekać nastepnych!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. hahah sa świetne , nie mogę się doczekac kolejnych! ;**

    OdpowiedzUsuń