sobota, 27 kwietnia 2013

#179 Krótkie imaginy

1) Tweet Louisa: Kręgle nocą z [T.I] i moim chłopakiem! xx



2) Twój tweet: Niall przychodzi ze mną do szkoły, więc może czuć się "normalnym" człowiekiem. xx



3) Tweet Hazzy: Lux dzisiaj wychodzi za mąż i moja mała księżniczka wygląda cudownie! xx Ona z małej dziewczynki wyrosła na przepiękną kobietę i życzę jej jak najlepiej! Życzy wujek Harry i [T.I].



4) Twój tweet: Liam jest dzisiaj DJ! Robisz postępy kochanie xx



5) Tweet Lou: To był stresujący tydzień dla [T.I]! Więc, zrobiłem masaż dla mojego skarba! xx



6) Tweet Zayna: Moja księżniczka zobaczyła swojego młodszego braciszka, po raz pierwszy!xx [T.I] jesteś wspaniała kochanie :*



7) Tweet Nialla: Teraz łóżko jest w komplecie! xx Mam nadzieję, że [T.I] się spodoba!



8) Twój tweet: To mnie zabija, że ja mam jechać do pracy, a on jest w domu :( Wrócę za kilka godzin kochanie! xx



9) Twój tweet: Ona jest fanem numer jeden swojego tatusia! xx Powodzenia kochanie!!



10) Tweet Zayna: [T.I] jest lepsza w grze niż ja... Myślę, że ona oszukuję lol xx


9 komentarzy:

  1. ŚWIETNE. Uwielbiam tego typy imaginy. Czekam na kolejne :3

    OdpowiedzUsuń
  2. super tylko nie rozumiem 3.. o_O jestem niekumata..która to która?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta mała w tym imagine to jest Twoja i Hazzy córka, a ta większa to jest właśnie Lux :)

      Usuń
    2. no to dobrze myślałam :) dzięki <3

      Usuń
  3. super :)
    mam tylko pytanie; skąd bierzesz te pozostałe obrazki bez chłopaków?

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam imaginowe tweety :D

    OdpowiedzUsuń