środa, 24 kwietnia 2013

#178 Krótkie imaginy

1) Twój tweet: Mój chłopak @Louis_Tomlinson odwiedził mnie w moim domu!! <3 Tęskniłam za nim bardzo xx



2) Twój tweet: Pijana noc z @ZaynMalik i @Harry_Styles haha xx



3) Tweet Nialla: Zapytałem ją i powiedziała tak! Kocham Cię [T.I] i nie mogę się doczekać, żeby spedzić resztę mojego życia z Tobą!



4) Tweet Zayna: [T.I] nie pozwoliła mi zrobić zdjęcia, więc nie mogę wam pokazać jaka Ona jest piękna bez makijażu! xx



5) Tweet Lou: Jestem gotowy do wyjazdu, gdy widzę, że mój chłopczyk leży na podłodze, prosząc mnie, aby zabrać go w trasę ze mną :( Jeszcze dwa tygodnie i Ty i Mama będziecie mogli przyjść!



6) Tweet Liama: Jesteś dla mnie idealna [T.I]! xx



7) Twój tweet: Jestem zestresowana i Harry zaskoczył mnie i moje dziewczyny! xx dziękuję kochanie Kocham Cię!



8) Tweet Nialla: Jem obiad z moją księżniczką i ona zapytała się [T.I] skąd się biorą dzieci... uhhh cóż...



9) Tweet Hazzy: Nasz pierwszy portret rodzinny! xx Szkoda, że Louis wybrał lepszy obraz, gdzie patrzyłem w kamerę, ale to jest tylko obraz, bo bliźniaki nie krzyczały!



10) Tweet Danielle: Moje i [T.I] buty do tańca na dziś!

7 komentarzy:

  1. 9-haha ,zresztą wszystkie fajne <3

    OdpowiedzUsuń
  2. omg super ale szkoda że mało. : )
    fajny pomysł ze zdjecia na twiterze jakby.. ale dzisiajeszy test mnie rozpierdzielił i to mi humor poprawia wiec dzieki..jaraaam siee !!
    pozdro Lolls: )

    OdpowiedzUsuń
  3. Hejka!
    Razem z Miss Abstraction ♥ nominowałyśmy Cię do Liebster Award.
    http://kiziaigieniaprzedstawiaja.blogspot.com/2013/04/liebster-award_24.html
    Pozdrawiamy! :*

    OdpowiedzUsuń