poniedziałek, 22 kwietnia 2013

#177 Krótkie imaginy

1) Twój tweet: Harry jest rano! Zapytałam go, czy może zanieść nasze torby do samochodu i pokazał mi tę twarz...



2) Tweet Liama: Pływanie razem z [T.I]. Muszę przyznać, że wygląda świetnieee w bikini! xx



3) Tweet Danielle: Kupione z [T.I] and Eleanor! Byliśmy w tylu sklepach, że musieliśmy je kupić! Tęsknie za moimi dziewczynami bardzo bardzo mocno xx



4) Twój tweet: Harry jest pijany i próbuję mnie przekonać, że wszystko, co jest w Jego ręku jest moje.. Kochanie masz szczęście Kocham Cię Haha xx



5) Twój tweet: To Jego pierwszy raz w samolocie! On jest zdenerwowany, ale też podekscytowany, że leci zobaczyć swojego tatusia! @Louis_Tomlinson jesteśmy w drodze do Ciebie! xx Nie mogę się doczekać, aż cie pocałuje!



6) Zayna tweet: Spędzam czas z moją księżniczką, podczas, gdy moja królowa [T.I] jest tutaj potrzebna!



7) Tweet Liama: To jest to, co robimy, gdy mam wolny dzień haha kochamm cięę [T.I]!



8) Tweet Nialla:  Korzystamy z naszych wakacji!! Tydzień sam na sam z [T.I] xx



9) Tweet Hazzy: On ma swoich ochroniarzy! [T.I] nie wie o szczeniakach, więc chce jej wysłać wiadomość, żeby wiedziała! xx






10) Twój tweet: "Pamiętasz lata 09? Chce wrócić tam co noc!" To dzień mój i @Real_Liam_Payne, kiedy spotkaliśmy się po raz pierwszy!

3 komentarze:

  1. Czekam na nastepne z niecierpliwością.<333

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam też do mnie: http://werkahoran2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. SUUUUPERRRR :D CZEKAM NA NASTĘPNE.DODASZ DZIŚ? :)

    OdpowiedzUsuń