poniedziałek, 22 kwietnia 2013

#176 Krótkie imaginy

1) Tweet Nialla: To Jego pierwszy dzień w szkole! Jeszcze wczoraj był malutkim dzieckiem w moich ramionach, a dzisiaj idzie pierwszy raz do szkoły. Oh, dlatego [T.I] nie jest na zdjęciu, bo nie może przestać płakać! xx



2) Tweet Zayna: W zoo z [T.I] i [Imię synka]... i ten wieloryb chce go zjeść haha xx



3) Tweet Liama: [T.I] i moje dzieci błagały mnie o zwierzątko, więc w końcu je kupiłem! Poznajcie nowego członka rodziny! xx



4) Tweet Hazzy: Dzika noc w urodziny [T.I]! xx Dziękujemy wszystkim, którzy przyszli i świętowali z nami. Kocham Cię Skarbie!
 


5) Tweet Lou: Wciąż jestem w Tobie zakochany chłopczyku! xxx



6) Tweet Anne: Spędzam dzień z [Imię dziecka], podczas, gdy Harry i [T.I] mają trochę czasu dla siebie. Kocham ją!



7) Tweet Nialla: To jest moja i [T.I] 4 rocznica! Gdy szukałem kilka książek, to natknąłem się na jej dziennik i zobaczyłem to! Pamiętam ten dzień doskonale! Kocham Cię bardzo, kochanie! xx Nie mogę się doczekać, gdy spędzimy kolejne lata razem!



8) Twój tweet: Znalazłam idealną sukienkę!! Nie mogę uwierzyć, że za 3 miesiące zostanę Panią Malik! xxx



9) Tweet Eleanor: Dostałam pierścionek od [T.I]! xx Dziękuje!



10) Tweet Nialla: Dzięki @JustinBieber za spotkanie z moją córką [I.C] i jej koleżanką Lucy na ich występie baletowym! #najlepszytataroku

1 komentarz:

  1. 5 najlepsze haha nie mogłam przestać się śmiać i nie wiem dlaczego O_o

    OdpowiedzUsuń