niedziela, 14 kwietnia 2013

#173 Krótkie imaginy

1) Tweet Hazzy: Wszystkiego Najlepszego [T.I]! I tak upiekłem i udekorowałem tort! kocham cię kochanie xx



2) Tweet Hazzy: Wkradłem się do [T.I], żeby ja zobaczyć przed jej występem! Wyglądasz świetnie kochanie xx



3) Tweet Lou: Oglądam kreskówkę z moimi dziewczynami, bo [T.I] poszła na zakupy!



4) Twój tweet: Ja i Harry jesteśmy opiekunami Lux na cały dzień!



5) Twój tweet: Picie z kufla z @NiallOffcial, aby świętować Jego urodziny! Wszystkiego Najlepszego Kochanie. Kocham Cię! xx



6) Tweet Zayna: W końcu jestem sam z [T.I]!



7)Twój tweet: Byliśmy w domu przez 3 godziny i Louis przez ten czas zajmował się naszym małym skarbem. xx



8) Twój tweet: Louis uczył mnie dzisiaj grać na gitarze elektrycznej! xx



9) Twój tweet: Liam jest zdenerwowany dzisiejszym koncertem. Będzie świetnie! kocham cię kochanie! do trendów #liamśpiewajakanioł!



10) Twój tweet: Pieprzyć hejterów!! Zły palec kochanie! xx @HarryStyles

4 komentarze:

  1. ostatni rozjebał system *.* XD zarąbiste *.* kocham twoje imaginy ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha dobre..
    Ja pierdziule.. : )
    ok ok ogar ludzie ogar.. łuuu xd.
    nie no nie moge.. ale super są .. : )

    OdpowiedzUsuń
  3. 10) swieetne ... wyglada jak pijanyy hahaahha:D

    OdpowiedzUsuń