wtorek, 9 kwietnia 2013

#170 Krótkie imaginy

1) *Chłopcy próbują zaimponować Ci na koncercie, tańcząc.*



2) *Jesteś na zakupach z Zaynem. Ty po kolei przeglądasz ubrania, a Zayn cały czas chodzi za Tobą, patrząc na ciuchy.*



3) Ty: Niall kocham Cię!
Niall: Chodź do mnie skarbie!



4) *Siedzisz na plaży w środku nocy z Louisem. On patrzy na Ciebie, jak Ty patrzysz w pięknie gwiazdy, nagle zbliża się do Ciebie, zdejmuję swoją kurtkę i kładzie ją na Ciebie, żeby nie było Ci zimno i całuję Cię.*



5) Louis: Gdzie jest ta dziewczyna?
Harry: Tam, ona jest inna, ona jest perfekcyjna.
Louis: zgadzamy się, kolego.



6) *Jesteś na randce, gdy nagle do restauracji wchodzą chłopcy.*
Ty: Chłopcy, to jest moja randka.
Louis: Poważnie? Ew, [T.I] może być lepiej, wezmę Cię stąd.
 


7) Liam: [T.I]! Czemu to robicie?
Louis: [T.I] jest moja!
Harry: Zobaczymy.



8) *Louis próbuję Ci zaimponować z pomocą Nialla.*
Niall: O mój Boże! Louis to jest naprawdę gorący facet!
Louis: O mój Boże! Rozgrzeję [T.I] to czerwoności!



9) Niall: [T.I] idzie z Lou na randkę, nie mogę się doczekać!
Louis: Tak ja też! Ona jest moja! Chodź!
Niall: Chodźmy do Niej!



10) *Jesteś za kulisami koncertu. Liam odwraca się do Ciebie, uśmiecha się i macha.*

6 komentarzy:

  1. Omomom zajebiste.. <3 Smutam bo mało Niallerka..

    OdpowiedzUsuń
  2. Też smutałam :P
    Ale ubustwiam tego bloga i nie wazne z kim wazne ze są ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. LOUIS *.* z nim imagiby zawsze są BOSKIE ... xd ;* ale inne też dają radę .; ) Świetne wszystkie są .<3

    OdpowiedzUsuń
  4. na 6 spadłam z krzesełka XD omoże mi ktoś wstać? XD imaginy jak zwykle rozjebały system. pozytywnie oczywiście ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam twojego bloga, naprawdę ;D
    jest perfekcyjny !
    czekam na kolejne z niecierpliwością ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Boskie jak zawsze!!! Nie moge się doczekać nastepnych !!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń