poniedziałek, 8 kwietnia 2013

#168 Krótkie imaginy

1) *Harry jest wkurzony na Ciebie, gdy rozmawiasz z innymi chłopakami, więc chodzi koło was tak..*



2) *Reakcja Liama, gdy redaktor mówi..*
Redaktor: Słyszałem, że uwielbiasz [T.I].



3) *Jesteś z Niallem na Skype wcześnie rano.*



4) *Twarz Harry'ego, gdy dzwoni do Ciebie, a Ty nie odbierasz.*



5) *Reakcja chłopców, gdy jesteś z nimi na Skype i mogą Cię zobaczyć.*



6) *Wchodzisz do autobusu i widzisz..*



7) *Niall na wywiadzie został poproszony o to, żeby udawał Ciebie.*



8) *Uprawiałaś seks z Harrym w garderobie. Gdy wychodzi ma spodnie w połowie założone, a Louis popycha go na scenę i na scenie szybko zakłada spodnie.*



9) *Tłumaczysz Harry'emu jak dojechać do sklepu.*
Harry: Więc dwa razy skręcić w lewo i dasz mi swój numer?



10) *Szepczesz do słuchawki Liam'a niegrzeczne rzeczy, aby odwrócić jego uwagę.*

7 komentarzy:

  1. Super jak zwykle a czy w następnych zrobisz z Louisem?

    OdpowiedzUsuń
  2. ahahahaha nie mogłam z tego z Liam'em xD

    OdpowiedzUsuń
  3. hahaha ja ie moge jebłam prz ósmym XD przy następnym razie pojawią się jakieś z louisem i z zaynem? ;* zarąbiste jak zawsze ;*

    OdpowiedzUsuń