poniedziałek, 15 kwietnia 2013

#174 Krótkie imaginy

1) Twój tweet: z @Harry_Styles w artystycznej galerii.



2) Tweet Zayna: [T.I] zrobiła dzisiaj swój pierwszy tatuaż! Bała się bólu, ale to zrobiła!



3) Tweet Nialla: [T.I] zrobiła koktajl domowy dla mnie i naszej księżniczki! Jest pyszny!



4) Tweet Zayna: [T.I] chciała mi zrobić przyjemność wczoraj wieczorem, ale nie pozwoliłem jej! haha! xx



5) Twój tweet: Zabawy z tatusiem, zanim wejdzie na scenę! xx




  


6) Tweet Liama: [T.I] obchodzi dzisiaj urodziny! xx Wszystkiego Najlepszego skarbie!



7) Twój tweet: Nienawidzę, kiedy on nas opuszcza :( Będziemy tęsknić kochanie! xx



8) Tweet Lou: Pływanie późno w nocy z [T.I]! xx



9) Tweet Liama: Wreszcie spotkałem się z moim małym mężczyzną i moim skarbem [T.I]. Brakowało mi ich moccno! xx



10) *Nagrywasz Zayna.*
 

8 komentarzy:

  1. Boże kocham kocham kocham.. 3 razy tak dziękujemy..! Najlepsze są te o tweet'ach <3 Kochu kochu dodawaj więcej..!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne imaginy. Uwielbiam Cię. Rób ich więcej i częściej, bo zawsze nie mogę się doczekać, kiedy będą nowe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super jak zawsze!! Nie moge sie doczekać nastepnych

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje wielkie serdusko dziękuje ci z całej swojej mocy :* zia to , zie jesteś i.. i... i no zia ciudowne imaginy :* XD

    OdpowiedzUsuń
  5. ZAjebiste czkam na kolejne.
    Wchodze na tego bloga kilkanascie razy dziennie ^^ ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Super.....uwielbiam Cię <3

    OdpowiedzUsuń