niedziela, 14 kwietnia 2013

#172 Krótkie imaginy

1) Twój tweet: Obudź się kochanie! xxx



2) *Niall pokazuje co będziecie robić dzisiejszej nocy.*



3) Twój tweet: Wieczór filmowy w moim domu z chłopakami!



4) *Liam zauważa Cię w tłumie na koncercie i macha do Ciebie.*



5) Tweet Zayna: Przytulałem się z [T.I] i czułem jak dziecko Malik kopie po raz pierwszy! #dumnytata



6) *Harry zauważa Cię w tłumie i macha do Ciebie.*



7) Tweet Lou: Niall był zbyt długo w łazience i naprawdę musiałem się wysikać. Wszedłem i zobaczyłem przyczynę Niall był tam w już 30 minut!! #[T.I]iNiallnagopodprysznicem




8) Tweet Liama: Niesamowita noc z [T.I]! xx



9) Tweet Liama: Wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy [T.I]! Te ostatnie 3 lata były niesamowite! xxx



10) Tweet Nialla: @[Twoja nazwa] zaskoczyła mnie przed koncertem! Bardzo mi jej brakowało! xx

4 komentarze:

  1. czy mi się wydaje czy dzisiaj są troche zboczone? O.o wydaje mi się XD swietne są *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. 2 - rozwala system i atmosfere. :) jedno wielkie O LOLx2
    5 - takie słodkie jak prince kurde polo.
    7. pozwole sb nie skomentować. xd
    9 - awww. *.*
    1- mina Hazyy mnie jara !!

    OdpowiedzUsuń
  3. ty je robisz wszystkie sama? ;>

    OdpowiedzUsuń