wtorek, 29 stycznia 2013

#100 Krótkie imaginy

1) *Niall patrzy na ciebie w ten sposób, nie wiedząc, co powiedzieć i jak rozmawiać z tobą.*   


2) *Niall tańczy, kiedy dasz mu swój numer telefonu.*


3) Ty: *Rozmawiasz z Liamem nad waszą przyszłością.*
Liam: I będziemy mieli dużo dzieci i kupimy psa.



4) Redaktor: Planujesz ślub z [T.I] ?
Harry: Dobrze... Umm tak, kocham ją.
Liam: staromodny !
http://25.media.tumblr.com/02336408fe16b65327245a115916f16d/tumblr_mhd594BwRJ1rocd1co2_500.gif


5) Redaktor: Czy jesteś w związku... z [T.I] ?
Niall: To prawda, rzeczywiście.



6) *Podsłuchałaś rozmowę Harry'ego i Liam'a*
Harry: Naprawdę podoba mi się [T.I]... Mam zamiar iść do niej i poprosić ją o chodzenie !



7) *Harry mówi o tobie podczas wywiadu, mówiąc..*
Harry:
Dokładnie! Kiedy trzymam ją, jestem szczęśliwy!


8) *Harry robi zapasy z Liamem, gdy ten zabrał mu telefon gdy pisał do Ciebie SMS.*



9) *Reakcja Harry'ego gdy mówisz, że wolisz porozmawiać z Zayn'em niż z nim.*



10) *Pomagasz Niall'owi zawiązać krawat.*

5 komentarzy:

  1. nie chcę być nie miła lub coś, ale często powtarzasz gify ;/
    a tak poza tym super :)
    czekam na nn :D

    zapraszam do mnie i proszę o szczerą opinię: http://imaginy1direction.blogspot.com/ i proszę o sc
    [ROCK ME oraz KISS YOU]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie zauważyłam tego , że powtarza gify. Imaginy zajebiste a gify idealnie pasują :D

      Usuń
  2. Przepraszam ale czasami nie pamiętam czy używałam tych gifów czy nie, ale też może mi z tym gifem jakiś imagin wpadnie do głowy i dla tego go dodaje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ok :)
      ale i tak jest super :D
      zostanę stałą czytelniczką
      mogłabyś, wyłączyć weryfikację w komentarzu?
      szczerze, to zniechęca do komentowania

      + mam nadzieję, że odwiedzisz i skomentujesz, mój blog: http://imaginy1direction.blogspot.com/
      [ROCK ME oraz KISS YOU]

      Usuń
    2. dobra ale to jutro :3 teraz zchodzę c:

      Usuń