sobota, 12 stycznia 2013

#50 Krótkie imaginy

1) *Grasz z chłopakami na ogródku w piłkę. Nagle Niall kopnął za mocno i wybił szybę sąsiadowi.*
http://24.media.tumblr.com/tumblr_me1ov1vZEO1rltptao1_r1_500.gif


2) *Louis bije Harry'ego, ponieważ Hazza nie chciał przestać drażnić Louis'a gdy mówił jak bardzo cię kocha.*



3) *Jedziesz z Niallem na plażę. Kiedy dojeżdżacie i idziecie na plażę to Niall krzyczy.*
Niall: Yo ziomy ! To jest moja dziewczyna !
*śmiejesz się, a on się pochyla i całuję Cię w policzek.*



4) *Liam nie może przestać tańczyć na sesji zdjęciowej, ponieważ zgodziłaś się iść na randkę z nim.*


5)*Niall i Zayn zobaczyli cię na jednym z ich koncertów.*



6) *To Harry i Ty.*



7) Alan: Więc to prawda, że Ty i [T.I] już...
Niall: Masz na myśli moje irlandzkie uprawnienia ? Powiedzmy, że tak.



8) *Jak Harry piastuje swoje ręce kiedy cię widzi.*
    


9) Zayn: Hej [T.I] Niall jest w Tobie zakochany
Niall: Boże
Ty: To prawda ?
Zayn: Tak! Powiedz jej
Liam: przestań Zayn



10) *Jesteś w kolejce, aby dostać się do chłopców, ale Harry nie może oderwać oczu od Ciebie.*

1 komentarz:

  1. jak spojrzałam na 6 to jebłam z krzesła. Pomoże mi ktos podnieść się? ;)

    OdpowiedzUsuń