wtorek, 15 stycznia 2013

#58 Krótkie imaginy

1) *Reakcja Louisa kiedy ktoś na wywiadzie powie Twoje imię.*



2) *Chłopak flirtuje z Tobą.*
Louis: Hej chłopaku, ONA JEST MOJA.



3) *Louis i Wasza córka na meczu piłki nożnej.*



4) *Spotykasz chłopaków.*
Ty: Cześć chłopcy, nazywam się [T.I]..
Niall: and Louis: miło cię poznać [T.I].



5) *Louis chce żebyś została.*



6) Redaktor: Ty i [T.I] chodzicie na randki ?
Niall: Nie.. Ona jest dosłownie idealna
Louis: Myślałem, że byliście na randkach..



7) Redaktor: Niall, dlaczego kochasz [T.I] tak mocno ?
Niall: bo ona była fanką, a teraz jest moją dziewczyną..
Louis: DUH!




8) Redaktor: *pokazuję zdjęcie na którym jesteś Ty i Louis.*
Louis: aww, to moja [T.I].


9) *Chłopcy pomagają odmalować Ci pokój.*



10) *Dzisiaj utracisz dziewictwo z Louisem.*

6 komentarzy:

  1. Najlepsza 10) <3 Czytam te twoje imaginy ze 100 razy na dzień ... masz talent dziewczyno <3 pozdro dla Directioners ... ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. TO JEST ZAJEBISTE!!!ty masz talent do tego i jak to zmarnijesz to chyab cie udusze ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. 2, 5, 8 i 10 !!!
    Awwww!!! Są cudne!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. 10 po prostu...koooooooocham :*** <333

    OdpowiedzUsuń
  5. kto mi wytłumaczy o co chodzi z 10)???

    OdpowiedzUsuń