wtorek, 15 stycznia 2013

#57 Krótkie imaginy

1) Harry: Jak ja mam ułożyć moje włosy ?
Niall: Tak jest w porządku ..
Harry: ale aaaah, Chcę być doskonały dla [T.I].



2) *Zayn drażni Cię.*



3) Zayn: Jezus, nie idź z takimi włosami na pierwszą randkę z [T.I]!
Niall: co jest z nimi nie tak ?



4) *Poszłaś na mecz piłki nożnej gdzie gra Twój chłopak.*
     


5) *Zaskoczyłaś swojego chłopaka Louisa nie jednym z jego meczy.*
Ty: Hej Louis !
Louis: ... [T.I] ?



6) Liam: Niall, ona jest moja !
Niall: Nie, ona jest moja !
Liam: Mam zamiar zaprosić ją na randkę !
Niall: Lepiej nie.



7) *Louis jest tak nieśmiały, kiedy jesteś w pobliżu.*



8) Ty: Hej wam !
Louis: Cześć-ć przepiękna !



9) Redaktor: [T.I] jest piękna, niezłą Louis.
Niall: Nie sądzę, żeby [T.I] była piękna ogólnie.
Louis: Co jest z Tobą ?!



10) Redaktor: Louis, chcesz spędzić całe życie z [T.I] ?
Louis: Oh yeah !

4 komentarze:

  1. Sweet <3 Sa przepiękne , na niektórych nie moge powstrzymać głupawki ... ;* no i zacieczu ..;D oczywiście w dobrym guscie ...xd

    OdpowiedzUsuń
  2. jak czytałam te imaginy to taki miałąm zaciesz ba mordce , że szok! Wiećej takich , jak najwięcej! :)

    OdpowiedzUsuń