piątek, 18 stycznia 2013

#69 Krótkie imaginy

1) Niall: Harry patrz to [T.I] TO [T.I], o tak, HEJ [T.I] ona tu jest widzę ją jest w tłumie.
Harry: ..



2) *Zayn czeka na Ciebie na lotnisku.*
Ty: *szukasz Zayn'a*
Zayn: [T.I] !!!!!!!!!!!
Ty: Kochanie !



3) *idziesz do ołtarza.*
Zayn: Ona wygląda wspaniale, trafiłeś w dziesiątke.
Niall: Wow, wiem



4) *Spotkałaś Zayna w przypadkowym miejscu. Odeszliście..*
Ty: *odwracasz się* i widzę, że też patrzy na mnie



5) Tweet: Kto chodzi na randki z [T.I] ?
Liam: Niall chodzi na randki z [T.I]
Niall: YEAH ONA JEST MOJA



6) *Harry kiedy zgadzasz się iść z nim na randkę.*



7) *Liam gdy spotka Twojego byłego.*



8) Liam: Właśnie rozmawiałem z [T.I]/
Louis: O czym ?
Liam: powiedziała, że lubi ciebie.
Louis: Czekaj, ona mnie lubi ?
Liam: Yep, i powiedziałem jej, że ty też ją lubisz.



9) Redaktor: Co ty i [T.I] zaplanowaliście na ten weekend ?
Niall:
  

  


10) *Przyszłaś zaskoczyć Nialla gdy on jest w trasie i Zayn pierwszy cię zauważył.*
Zayn: Niall, zobacz [T.I] jest tutaj !
Niall: Co ?!
*Niall wychodzi z samochodu i widzi Ciebie.*
Niall: [T.I] ! Co ty tu robisz ?
*Niall podbiega do Ciebie i obraca Cię wokół własne osi.*
Ty: Przyszłam Cię zaskoczyć.
*Niall uśmiechnął się szeroko.*
Niall: Cóż, jestem zaskoczony.

6 komentarzy: