niedziela, 20 stycznia 2013

#78 Krótkie imaginy

1) *Ty i Wasza córka poszliście na jeden z koncertów chłopaków.*
Wasza Córka: TATO !
Liam: Hej, Kochanie..



2) Ty: Niall, jestem w ciąży....
Niall: Naprawdę ?



3) *Niall powiedział Zaynowi i Louisowi, że trzeba zatrzymać Paul'a na jakis czas.*
Paul: WPUŚCIE MNIE !
Zayn: NIE..
Louis: ODEJDŹ !



4) *Liam robi Twitcam'a dla fanów. Każdy zaczyna tweetować go o plotki, że był widziany z jakimś facetem, a on reaguję nerwowo..*
Liam: Co ? To nie może być prawda...



5) *Spędzasz cały dzień z Liamem w łóżku, po powrocie z wycieczki.*



6) *Jesteś na Skype z Liamem późno w nocy. Macha Ci gdy zasypiasz przed kamerą i krzyczy..*
Liam: [T.I] obudź się ! Bądź ze mną !



7) *Louis patrzy tak, gdy opowiadasz mu zabawną historię.*



8) *Louis pokazuje chłopcom Twoje zdjęcia podczas, gdy oni wyśmiewają Cię, więc drażni głos i twarz.*


9) *Chłopcy pomagają Zayn'owi  szukać Cię w szkole, podczas gdy jesteś w klasie.*


10) *Zayn patrzy na Ciebie tak, gdy siedzisz obok niego..*

6 komentarzy:

  1. Super :D
    Niektóre mnie rozmieszają do łez.
    Czekam na nn
    P.S. Zapraszam do mnie
    http://blondynka540.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Czemu ostatnio tak mało jest ? ;c < 33 kocham twoje imaginy *_*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam czasami nie mam czasu na pisanie chociaż, że mam ferie >.< Przepraszam jeszcze raz tym razem będę dodawała więcej obiecuję c:

      Usuń
  3. I love it! Niektóre naprawdę rozśmieszją do łez! GIVE ME MORE!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Weronika Kurasz- więcej-kochamy cię za to co robisz, jesteś dla nas jak Zayn dla mnie i Harry dla przyjaciółki

    OdpowiedzUsuń