wtorek, 8 stycznia 2013

#44 Krótkie imaginy

1) *Będąc za kulisami wideo Kiss You.*
  


2) *Podsłuchujesz rozmowę Harry'ego i Liam'a, nagle Harry mówi...*
Harry: zamierzam poprosić [T.I] o chodzenie.



3) *Harry patrzy na ciebie tak, kiedy z nim rozmawiasz.*



4) *Harry patrzy na ciebie tak, kiedy wchodzisz do pokoju.*



5) *Harry rano prosi cię o pomoc w rozwiązaniu kutunów.*



6) *Otwierasz drzwi i widzisz Harry'ego który po prostu stoi, uśmiecha się i mówi..*
Harry: Hej, Piękna.



7) *Harry patrzący na to jak odchodzisz.*



8) *Spędzasz wakacje ze swoim chłopakiem Harrym na wyspach Brytyjskich.*



9) *Jesteś z Twoim chłopakiem na plaży.*
You: Kochanie co- ...
Harry: Nie patrz! Jestem pół nago.
*próbuje zakryć swoje sutki*
Ty: *śmiejesz się*



10) *idziesz na podwójną randkę ze swoim najlepszym przyjacielem, ale nie masz faceta, aby przyjść po ciebie. Więc zapytałaś chłopaków..*
Harry: [T.I], wybierz mnie !
Zayn: Wybierz mnie, [T.I]..


4 komentarze:

  1. 10 najlepsze ale wszystkie imaginy które wychodzą z pod reki mojego guru muszą być zajebise ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowne . czytam wszystkie po kolei *o*

    OdpowiedzUsuń
  3. przewaznie ostatnie najlepsze trzymaj tak dalej

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepraszam ale nie będę się wyrażać, ponieważ...... w połowie czytania dopadł Mnie zgon albo zawał. Sama nwm.... xD ale powaga.... tak serrio to jak już się odcknełam to... BOMBA!!!!! Chce więcej.... Sorry takie pytanko..... A z The Wanted też zrobisz bloga plisskaa!!! NAPEWNO BYM PRZECZYTAŁA CAŁEGO!!!! PLISKA...<3 :*

    OdpowiedzUsuń